Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan kohta tietää onko kohtusyöpää.

Vierailija
19.08.2007 |

Pelottaa tuleva, enkä osaa ajatella iloisia asioita tämän kaiken epätietoisuuden keskellä. En saa muuta kuin surullisia uutisia kaiken aikaa. Ensin kuoli kissani vanhuuteen, sitten koirallani todettiin syöpä ja nyt minä itse. Aika koville kaikki ottaa. Kaikesta huolimatta tässä pitäisi arkea jaksaa pyörittää kahden pienen lapsen äitinä. Pelokkain tuntein.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita sulla on ollut?

Vierailija
2/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrattiin ja kohdusta löytyi jotain, ei tiedetä vielä mitä tarkalleen. Koevastauksia tässä odotellaan mutta lääkäri puhui syövästä. Menin aivan shokkiin ja olen edelleen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti sinulat otettiin papa eli näytteet kohdun suulta yms

ehkä siinä on solumuutoksia ja ne on helppo hoitaa paikallisesti ilman et kohtua poistetaan ja se on sillä selvä

eli älä nyt murehdi

Vierailija
4/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit vaan, että ultrattiin...?

Vierailija
5/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista mitään kun en ole lääkäri. Niitä tuloksia sitten oottelen. Ei tämä ollu papa joka otettiin kohdusta, sen verran tiedän. Voitte kuvitella omissa housuissanne että tuollaisessa tilanteessa menee jo ite shokkiin kun aletaan puhua että sulla kohdussa jotain ylimäärästä ja puhuu syövästä. Voi kauhistus sentään. Eipä tässä ole iloiset fiilikset päällä.ap

Vierailija
6/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on papassa muutoksia ja nyt odottelen pääsyä johonkin hoitoihin. Mitä olen lukenut niin olen onnekas kun huomattiin ajoissa eikä näin pääse syöväksi ikinä muuttumaan. En siis aio ikinä luistaa papasta! (niinkuin ennen tein...)

Vierailija
7/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulalla (en tiedä mikä se oli) niin kehui otattavan näytettä ja sellainen otettiin. Tuntui aika kauheelta. ap

Vierailija
8/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdussa, myomia, jotka aiheuttavat tiputtelua , runsaita kuukautisia, kipuja, ja ovat todellakin vaarattomia, t. 20 vuotta niistä kärsinyt ja vihdoin tehtiin kohdun transablaatio

Vierailija
9/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme veriturhua tuli reilun viikon ja kohtu suurentunut. Raskaana en ole testien mukaan... ens viikolla kai tulokset tulee... Pelottaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan