Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiks ole jännää mutta minä tykkään mustalaisista..

Vierailija
19.08.2007 |

Muistan lapsena kun meillä ja meidän kylällä kulki mustalaisia ja ne olivat niin jännittäviä minusta ja leikimme niitten lasten kanssa yhdessä. Ei ikinä ollut mitään ongelmia, muistan vieläkin yhden leikkikaverini Rositan jota minulla tuli kova ikävä kun hän lähti sitten perheensä kanssa jatkamaan matkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se tinkiminen, mutta muuten ovat oikein mukavia ja ei ole ollut mitään ongelmia. Mä tapaan heitä usein työssäni, eräänlaisessa erikoisliikkeessä. Se on jännä mitä olen huomannut, niin meillä asioivista romaneista on monia nuoria aikuisia, jotka eivät osaa lukea, vanhemmista puhumattakaan..

Vierailija
2/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoissa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän heillä on puutteita lukutaidossa jne..minua kummastutti silloin lapsena se etteivät nämä tytöt ollenkaan tienneet miten puhelinta käytetään. -4-

Vierailija
4/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tunne läheisesti, mutta tällainen kuva minulla on, eivätkä he rupea mitään kenellekään ehdoin tahdoin ärhentelemään, jos heitä kunnioittaa ja pitää samanlaisina kuin muitakin ihmisiä. Turhat ennakkoluulot pois - ennenkuin toisin todistetaan!

Vierailija
5/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalaisen lapsi söi puolet kidermunasta ja äiti väitti ettei hänen lapsi syönyt ja huusi että miksi häntä syytätte. myyjä totesi että voidaan kamerasta katsoa.. sitten ei riittänyt rahat maksuun alkoi ottamaan pois tavaroita jne. onneksi sitten pääsinkin toiselle kassalle...eipä taas nostanut kuvaa.

Vierailija
6/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alaluokilla kaverina kaksi romanityttöä. Joskus leikittiin heillä ja joskus meillä. Tai luuhuttii n kylällä. Aivan kilttejä olivat vaikka heille ominaiseen tapaan aika ronskeja. Siitä perheestä jäi aivan positiivinen kuva.

Vierailija
7/7 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita heihin aina liitetään. Kun oven avaavat, sieltä tulee aina tuoreen pullan tuoksu, suhtautuvat lapsiin paljon mutkattomammin kuin tavis suomalaiset, jotka valittaa heti jos lapsi vaikka laulaa rappukäytävässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi