Siis eikö isommille lapsille (koko 30) todellakaan löydy muita pakkakenkiä kuin Kuomat?
Kommentit (12)
Löytyy kokoja pikkulapsesta aikuiseen.
Koko vaan vaihtuu, nyt 31.
Eli Viking core-texit ja Kuomat. Hyvin ovat toimineet ainakin meidän pojalla.
meillä kyllä ostettiin nyt skilan talvikengät, tuntuivat tosi lämpimiltä. Kunnon vuorikin niissä oli. Noi vikingin, kun eivät ole oiken pakkaskengät:( Huomattu jo useamman lapsen kohdalla.
Osassa malleista isompiakin kokoja. Ovat lämpimät ja hyvät!
kuoat sopii kotona hoidettaville lapsille- on aikaa kuivailla ja olla vaikka vaihtoparit- kun ovat niin edullisia
minä ainakin olen aina ostanut lapsille kengät. Nyt käyttävät kokoa 31 ja 34. Merkkejä en muista, joka vuosi vähän eri ja hyvin ovat kaikki pelittäneet. Hintaluokkaa n. 35-55e.
Nekin kyllä löytyy loskakelejä varten, mutta pakkaskengät tosiaan vielä tarvitaan. Ja Kuomat tai muut toppasaappaat ei tule kysymykseen, koska lapsella on askelvirhe ja tarvitaan ihan kunnon tukevat kengät.
Sinä joka kerroit että Kavatilla on isojakin, mistä olet löytänyt? Tänään kierrettiin useampi kenkäkauppa ja tavaratalo ja tarjonta oli pelkkiä goreja tai Kuomia ja vastaavia. :(
ap
Kavatin nettibutiikista, kun ei jaksa kierrellä kaikkia kenkäkauppoja...
http://kavat.ebutik.se/
Itse en ole tuolta tilannut, kun meille riittää vielä Tepsuisssakin kokoja, mutta vermaan jossain vaiheessa sitten, jos ei kaupoista löydy. Onneksi antavat sisäpohjan mitan, niin pitäisi koon valinta onnistua. :)
Halosella voisi olla isommissakin koissa Kavatteja..?
Tuossa koossa löytyy sekä Kavatin että Pionin (For You osa kengistä) kenkiä, jotka ovat hyvälaatuisia, hyvän kengän kriteerit täyttäviä että lämpimiä. Ei ole ollut meillä pojalla vielä ainuitakaan Kuomia, joka vuosi olen löytänyt kunnon kengät ja kengän koko jo n. 38.
Taidan alottaa tosta Kavatin nettiputiikista etsimisen. :)
ap
Tai jos löytyy, kertokaa ihmeessä mistä? Pitäisi löytää tukeva ja lämmin talvikenkä...