Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö isommille lapsille (koko 30) todellakaan löydy muita pakkakenkiä kuin Kuomat?

Vierailija
18.10.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos löytyy, kertokaa ihmeessä mistä? Pitäisi löytää tukeva ja lämmin talvikenkä...

Vierailija
2/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kokoja pikkulapsesta aikuiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vaan vaihtuu, nyt 31.

Eli Viking core-texit ja Kuomat. Hyvin ovat toimineet ainakin meidän pojalla.

Vierailija
4/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä ostettiin nyt skilan talvikengät, tuntuivat tosi lämpimiltä. Kunnon vuorikin niissä oli. Noi vikingin, kun eivät ole oiken pakkaskengät:( Huomattu jo useamman lapsen kohdalla.

Vierailija
5/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa malleista isompiakin kokoja. Ovat lämpimät ja hyvät!

Vierailija
6/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoat sopii kotona hoidettaville lapsille- on aikaa kuivailla ja olla vaikka vaihtoparit- kun ovat niin edullisia

Vierailija
7/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen aina ostanut lapsille kengät. Nyt käyttävät kokoa 31 ja 34. Merkkejä en muista, joka vuosi vähän eri ja hyvin ovat kaikki pelittäneet. Hintaluokkaa n. 35-55e.

Vierailija
8/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin kyllä löytyy loskakelejä varten, mutta pakkaskengät tosiaan vielä tarvitaan. Ja Kuomat tai muut toppasaappaat ei tule kysymykseen, koska lapsella on askelvirhe ja tarvitaan ihan kunnon tukevat kengät.

Sinä joka kerroit että Kavatilla on isojakin, mistä olet löytänyt? Tänään kierrettiin useampi kenkäkauppa ja tavaratalo ja tarjonta oli pelkkiä goreja tai Kuomia ja vastaavia. :(

ap

Vierailija
9/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavatin nettibutiikista, kun ei jaksa kierrellä kaikkia kenkäkauppoja...

Vierailija
10/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kavat.ebutik.se/

Itse en ole tuolta tilannut, kun meille riittää vielä Tepsuisssakin kokoja, mutta vermaan jossain vaiheessa sitten, jos ei kaupoista löydy. Onneksi antavat sisäpohjan mitan, niin pitäisi koon valinta onnistua. :)

Halosella voisi olla isommissakin koissa Kavatteja..?

Vierailija
11/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa koossa löytyy sekä Kavatin että Pionin (For You osa kengistä) kenkiä, jotka ovat hyvälaatuisia, hyvän kengän kriteerit täyttäviä että lämpimiä. Ei ole ollut meillä pojalla vielä ainuitakaan Kuomia, joka vuosi olen löytänyt kunnon kengät ja kengän koko jo n. 38.

Vierailija
12/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan alottaa tosta Kavatin nettiputiikista etsimisen. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi