Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltaopiskelijat! Kertokaapa realistisia kokemuksia, miten on mennyt

Vierailija
18.08.2007 |

ja millaisiin ongelmiin olette törmänneet! Itse aloittelen merkonomin iltaopintoja ja mulla on kotona kaksi pientä lasta (mies hoitaa illat). Mikä on ennuste, onnistunko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät olin taaperon kaa himassa ja iltasin oli ihana henkireikä päästä kouluun. eli mulle on tehnyt hyvää. kesätyöt loppuu viikon päästä ja taas alkaa koulu. ootan kuitenkin ehkä enemmän sitä että saa olla lapsen kanssa päivisin. luulisi että olis raskasta jos kävis päivällä töissä ja iltasin koulussa. ei näkis lasta juuri ollenkaan...

Vierailija
2/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin iltakoulussa datanomiksi samalla ku mies oli reissuhommissa. Sai aina miettiä, et siivoisko tällä viikkoa ollenkaan vai lukisko kokeisiin tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajan järjestämistä koulutuksista. Lisäksi ajattelin pitää rauhallista tahtia maksimissaan 2 iltaa viikossa koululla. Mullahan ei ole kiire työelämään, kun olen jo töissä. Mutta olisi kiva edetä joskus uralla ja joku koulutus pitäisi olla.

En tosin tiedä vielä, onko utopistista ajattelua, siksi täällä kyselen kokemuksia. Voin siis vaan kuvitella homman toimivan.

ap

Vierailija
5/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja lapsille ei ole sukulaista hoitamaan, eli maksan hoidosta. Ja silti kaikki on mennyt hienosti, vaikka rankkaa onkin. Eli kyllä se on enemmän tahdosta ja järjestelykyvystä kiinni.

Vierailija
6/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain vaiheessa voi tuntua hyvältä ajatukselta jättäytyä opintovapaalle, jotta saa valmistuttua. Riippuu tietysti siitäkin, miten hyvin opintotarjontaa annetaan ja kuinka paljon opinnot on rytmitetty koulun puolesta.

Esim. meillä oli suurta vapautta, mutta kurssitarjonta jotenkin aika heikonlaista. Opintojen suunnittelu ei ollut helppoa, ja jossain vaiheessa olikin pakko ryhtyä päiväkurssilaiseksi, jotta sai tehtyä kaikki vaaditut opinnot.

Vierailija
7/7 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun oli näitä esitelmiä ja muita ryhmissä tehtäviä kirjoitelmia, on vaikeaa alkaa sovittaa jossain kolmen aikuisen ryhmässä tapaamista, jotta saisi työn tehtyä.

Viimeksi kun itse tein ryhmätyötä (verkossa), 2 muuta ryhmän opiskelijaa heittäytyivät loisimaan, mutta kun itse halusin saada arvosanan, tein koko ryhmätyön itse. Otti jokseenkin aivoon, ja jätin palautetta myös ryhmän vetäjille.