Onks mun pakko?
Ei olla harrastettu koko raskausaikana seksiä(5kk) Nyt mies ilmaisi hyvin vahvasti et haluu. Ja mä en vaan halua... En haluu ees olla lähellä, en mitään... Eli pakkopilluuko on herutettava, et ukko pysyy tyytyväisenä??
Kommentit (5)
alottakaa varovasti hellimällä toisianne ehkä vielä voit syttyäkki.
Kerro tunnoistasi miehellesi, ei välttämättä ymmärrä mutta sitten olkoot. Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään vasten tahtoaan, eli miehesi voi mennä vaikka *ädelle suihkuun.
Parisuhteessa jatkuva torjutuksi tuleminen on tosi rankkaa. Entä jos kokeilisit heruttaa, ihan vaan miehesi iloksi. Suhtaudu positiivisesti, se voi olla kivaakin.
t. myös haluttomuudesta kärsinyt/kärsivä
niin sinun tulisi sanoa miehellesi. Sinun ei missään nimessä tarvitse suostua seksiin KOSKAAn (ei raskaana eikä muulloinkaan), jos et halua. Mielestäni miehesi tulee kunnioittaa sinun tahtoasi ja jos ei kunnioita niin on aika mennä peilin eteen miettimään mikä elämässä on tärkeätä: toisen ihmisen tunteet vai omat halut?
Mielestäni miehesi voisi olla sinulle fyysisesti muutenkin hellä. Jos sinun ei tee mielesi seksiä. Minusta sinun ei suinkaan tarvitse " kokeilla" josko rupeaisi tekemään mieli. Jos sinun ei tee mielesi seksiä niin sinun ei tee mieli seksiä. Voisikohan miehesi kokeilla olla ilman seksiä tovin, kunnioituksesta sinun halujasi kohtaan? Me emme ole alkeellisia eläimiä, jotka elävät impulssiemme armoilla.
Tiedän itse miten vastenmielistä on, jos täytyy harrastaa seksiä pakon edessä, kun ei tee mieli.
Voimia sinulle.
Kuuluu ihan ihmisen perusoikeuksiin, ettei tarvitse harrastaa seksiä (penetraatiota, suuseksiä tms.) silloin kun ei halua. Avioliitto ei siihen velvoita eikä myöskään kenenkään painostukset eikä miehesi halut.
Eli ei todellakaan tarvitse. Miehesi kuuluu kunnioittaa toiveitasi ja halujasi, ja fyysistä koskemattomuuttasi (silloin kun et esim. seksiä halua).