Tänne pinoon rakastelun teillä käytetyt nimet :)
Ja paikkakunta ni tiedetään miten missäkin kutsutaan tätä "toimintoa"
alotan
Lahti : nassuttelu ( kuulin tämän sanan edesmenneeltä ystävältäni ja minusta se on ihana )
Kommentit (18)
meillä ei seksiä, joten ihan vaan ollaan
Ja jep : Oulusta ollaan lähtöisin, vaikkei enää siellä asustellakaan.
"jutteleen" tai joskus "pistetään". Toi nassuttelu kuulosti joltakin, jota olis kiva kokeilla :)
eli siis tarkoittaa, että homma alkaa pussailusta mutta voi sitten päättyä mihin vain.
pannaan, nussitaan, nusmitaan, laitetaan lihaa piiloon, rakastellaan, kuksitaan, jörnitään ja naijjaan
;)))))))))
pääkaupunkiseudulla näin värikästä elämää
mulla lääkäri kuopusta odottaessa sanoi, että "kanssakäyminen" on sallittu niin kauan kuin hyvälle tuntuu...tälle olemme nauraneet muutamaan kertaan...
jos lääkärikään ei pysty sanomaan esim. sanaa yhdyntä. Kiertoilmaisut kuten toi "kanssakäyminen" jättäisi ainakin mulle aika epäselväksi mitä saa tehdä ja mitä ei.
Mulla oli yhdynnät kielletty ja neuvottiin "osoittamaan hellyyttä muilla tavoin". Eivät tajunneet kysymättä kertoa, että myös orgasmit ovat kiellettyjä. Musta olisi hyvä, että väännettäisiin mikä on ok ja mikä ei. Mulle ainakin tuli mieleen niin monta eri tapaa tehdä kaikkea kivaa, että olisi vähän kaivannut selkeyttä noihin.
Pohjois-Karjalassa
Sit tällä av-palstalla olen nähnyt sanan pupuilu
Vierastan sanaa rakastelu, paneminenkin on ihan ok, niin ei jää epäselvyyttä mitä kaipaa
"mua panettaa ihan sairaasti" ei jää paljon arvailujen varaa.
Tai
"Siis nyt mä en enää mahu mun housuihin"... tarkoittaa, että olen TODELLA valmis...
kun yritettiin oikeesti vauvaa...
mut tää ihan vaan kaveripiirissä tiedossa :)
terkkuja tutuille
Meillä lahdessa Puksu-juna !!
t ap