valokuvaaja itse vastaa
Kommentit (26)
Mitään kauhean suurta se ei ole, alle kahden tonnin luulisin.
Oppisopimuksen saamiseksi käy oman alueen oppisopimustoimistossa, sitten pitäisi hakea sopimuspaikka. Mielestäni paras koulutus on, kuten aiemmin sanoinkin Visuaaliviestinnän instituutissa tampereella. Ja muistaakseni tammikuussa alkaa aina uusi koulutus. Otapa myös sinne yhteyttä.
Suosittelisin pikkulabraa ja ainakin minä olen (myös tuntemattomana) kävellyt liikkeesee ja sanonut voisivatko he tehdä pari kuvaa, niin tietaisin, onko kuvani OK, vai pitäisikö minun vielä niitä muokata. Näin en anna kuvaa, että huonot kuvat ovat heidän syytään, vaan omani. Jos kuvat eivät ole ok, siirryn seuraavaan labraan. ja joskus olen joutunut hakemaan useammastakin, ehkä olen välillä ylikriittinen...
Ja onko teillä palkon kuvia kotona
Täällä toinen VVI:läinen, viimeinen puolen vuoden puristus (ihan vaan peruskoulutuksesta) alkaa maanantaina.
Aloittaessa meitä 1,5 vuotta sitten oli 40, nyt enää jäljellä 10.
VVI karsii todellakin jyvät akanoista.
VVI:llä opiskellakseen ei välttämättä tarvi oppisopimusta, eli alalle pyrkivien, katulapsiryhmä.
Miten se eroaa journalistisen kuvan ottamisesta? Teetkö esim. yhteistyötä AD:n kanssa?
liikkeeseen ja sanon, että haluan näytekuvan niin onnistuuko. Ifiin tai vastaavaan en niitä lähetä.
Kiitos!
T. 2