Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Mieheni pyyhki vauva kakkapepun Ajaxin kertakäyttöisillä siivousliinoilla :(

Vierailija
17.08.2007 |

Olin kaupassa, mies kotona 8kk vanhan poikamme kanssa. Poika oli tehnyt kakat ja mies, joka ei ole montaa kertaa vaippaa vaihtanut (kuulemma oksettaa kakan haju) oli tietysti ihan pulassa.

Olisi sitten tönkinyt lavuaarin alla olevaa kaappia. Minä säilytän siellä wc:n siivousvälineitä ja sieltä mies löysi Ajaxin kertakäyttöisiä siivousliinoja (ostin, kun asuminen palstalla kehuttiin niiden kätevyyttä). Kieltämättä ne liinat on aika samanlaisia kuin peppupyyhkeet ja mies sitten luuli niitä peppupyyhkeiksi. Oikeat peppupyyhkeet olivat hoitopöydällä ihan vieressä, mutta niitä mies ei tohkeissaan huomannut. Olisi sitten niillä siivousliinoilla pyyhkinyt vauvan pepun puhtaaksi. Taisivat räjäyttää lian pois.

Vauvan peppu vähän punoittaa, mutta menee varmasti ohi rasvauksessa. Onneksi ei sen pahempaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta surullista on se, että miehesi ei ole montaakaan kertaa vaihtanut lapsensa vaippaa? Miten ihmeessä voit olla sellaisen miehen kanssa? EIkö molempien vanhempien kuuluisi hoitaa lastaan tasavertaisesti?

Vierailija
2/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä, työpäivä alkaa klo 8 ja päättyy klo 21-23. Eipä ehdi paljon kakkavaippoja vaihtamaan. Harvoina vapaapäivinä on vaihtanut, ja joskus yöllä kun vauvat on olleet pieniä. Tasavertaisia vanhempia olemme silti, toiselle on vaan tullut lasten- ja kodinhoito tehtäväksi, toisen tehtävä on elättää perhe.

RisaMaya:

Mutta surullista on se, että miehesi ei ole montaakaan kertaa vaihtanut lapsensa vaippaa? Miten ihmeessä voit olla sellaisen miehen kanssa? EIkö molempien vanhempien kuuluisi hoitaa lastaan tasavertaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin vaihtanut useammin kakkavaippoja, kun miestä se silmin nähden kuvottaa. Minua ei hajut haittaa.

No, sitten mies voi vaikka hoitaa aina viemärikaivojen putsauksen, mitä minä en ole tehnyt koskaan.

RisaMaya:

Vierailija
4/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaakaan vaippaa, mutta mitä se haittaa. Minä ihan mielelläni vaihtelen vaippoja ihan kakkavaippojakin. Mies on kyllä muuten viettänyt tosi paljon aikaa lapsen kanssa leikkimällä yms. Että mikä isyyden mittari se kakkojen pesu muka on?

Vierailija
5/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän on kaiket päivät kotona vauvan kanssa ja mies pitkät päivät töissä. Ja ainakin meillä omakotitalossa riittää nurmikon ajoa ja paljon muuta pihahommaa miehelle ihan työpäivän päällekin. Ei mitenkään pystyisi hoitamaan lasta tasavertaisesti. Minusta äidillä on äitiysloma ja hoitovapaat sitä varten että hän hoitaa pääsääntöisesti lasta, näin meillä ainakin ja ihan omasta tahdosta.

RisaMaya:

Vierailija
6/6 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vain sattuu usein kakkaaman sopivasti silloin kun isikin on kotona :)