Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko sinulla on ikäeroa omiin sisaruksiisi?

Vierailija
17.08.2007 |

Millaiset välit teillä oli lapsena entä nyt aikuisena?

Minulla on kolme vuotta nuorempi sisko. Lapsena leikittiin paljon yhdessä, teini-iässä ei oltu paljon yhdessä, ja nyt aikuisena ollaan parhaat kaverit:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko 3v nuorempi. Lapsena taidettiin vain tapella. Nyt ollaan hyviä ystäviä

Pikkuveli 14v nuorempi. Me ei oikein tulla juttuun. Tai tottakai tykkään hänestä, onhan hän veljeni. Mutta jotenkin en osaa olla hänen kanssaan.

Pikkusisko ja pikkuveli 17v nuorempia. Siskon kanssa tulee oltua enemmän koska oma tyttäreni on aivan ihastunut häneen. Veli taas tykkää miehestäni.

Vierailija
2/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskon kanssa tosi hyvät ja läheiset välit. Isoveljen kanssa myös hyvissä väleissä ja erityisesti hänen vaimonsa on mulle läheinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kai aina oltu hyviä kavereita, teini-iässä ei ehkä niinkään mutta nyt aikuisena (29 ja 30v) ollaan hyvissä väleissä.

Veljen kanssa ikäero on 6v ja no olihan se kiva jossain vaiheessa, nykyään ollaan aika vähän yhteyksissä.

Vierailija
4/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman pikkusiskon kanssa oltiin tietty läheisiä pienenä ja nuoremmasta pikkusiskostani pidin ihan hirveästi kun hän syntyi:)

Nykyään taitaa olla läheisemmät välit tuon nuoremman pikkusiskon kanssa, sillä hän on luonteeltaan enemmän samankaltainen kuin mitä itsekin olen:) Vanhempaan pikkisiskoon on kuitenkin myös ihan hyvät välit.

Vierailija
5/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEikittiin tosi vähän keskenään lapsena, nuorena ei vietetty aikaa yhdessä ollenkaan. Nyt aikuisena välit on ihan ok. Nähdään n. 1-2 kk välein vaikka asutaan samalla paikkakunnalla. Ollaan luonteeltamme ihan eri planeetalta, siitä varmaa johtuu.

7v. nuorempi pikkuveli. Joka oli pienenä todella paljon minun perääni. Nyt hyvät välit.

10v. nuorempi pikkusisko, olin jo sen verran isompi että tykkäsin hoitaa todella paljon, kuljetin ulkona ja hosin muutenkni kotona. Oikein hyvt välit on nyt.

Vierailija
6/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeeni 1v.4kk ja nuorimpaan sisarukseeni 22v. Ja muihin siltä väliltä. Sisaruksia mulla 12 kpl. :)

Vierailija
7/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oltiin hyvät ystävät, nykyäänkin ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
8/8 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta vanhempaan ja 3 vuotta nuorempaan on hyvät välit, ollaan hyviä kavereita. Kahteen on huonot välit, yhtä en oikeestaan edes tunne. Muihin ok välit, tullaan toimeen ja soitellaan jon on asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän