Miten te voitte rakastella miehen kanssa joka sanoo ettei ole sun kroppaan tyytyväinen?
Mes sano ettei mun raskaana oleva vartalo ole hyvännäköinen, viides raskauskuu menossa. Lopetanko sen kanssa seksin harrastamisen siihen saakka kunnes olen sitten joskus palautunut? Miten voin enään rakastella sen kanssa ja tietää ettei se pidä näkemästään. Voi paska et ottaa kaaliin.
Kommentit (12)
Jos ei kelpaa, niin sitten on ilman. j
kerro miehellesi tämä kaikki niin hän saa tilaisuuden oikaista mahdollinen väärinkäsitys..
liittyy varmaan harvoin naisen ulkonäköön. Se on enemmänkin ajatus siitä naisesta, jonka sisällä lapsi kasvaa. Meillä on seksi loppunut aina kun raskausmasu on alkanut näkyä. Miehen ei vaan tee mieli kun odotan. Olen hänen mielestään kaunis ja ihana, mutta jollain lailla " pyhä" , eikä ajattele minua seksiobjektina. Ensiraskaudessa se ärsytti ja painostin häntä kovasti. Toisella ja kolmannella kerralla osasin odottaa selibaattia. Väliaikoina meillä on ihan keskiverto aktiivista.
Oma mies antaa vaan kehuja, vaikka yhdessä ollaan kauan jo oltukin, on niitä silti kiva kuunnella.
Kaverin mies on ihan nuija, ja taitaa olla kaverikin kun sen kanssa vielä on. Saattaa arvostella kaverini rintoja ja karvoitusta ihan kaikkien kuullen. " Liisalla olis ihan hyvät tissit, jos ei vaan roikkuis navan tienoilla, Liisakin voi joskus ajella tota alapäätänsä, niin siellä vois vähän useammin vierailla" . Siis tälläsiä juttuja, ihan vitun kiinnostava kuunnella niitä
Meillä on taas seksielämä aktivoitunut raskauden aikana, koska olen itse ollut innokkaampi, mutta tavallaan kyllä ymmärrän niitäkin miehiä, joita vauva masussa-ajatus tökkii.
Mutta se, että jos mies on Ap:lle ihan tarkoituksella, pahoittaakseen vaimonsa mielen, sanonut jotain tuollaista niin Ap:nä lähtisin menemään. On meinaan miehellä vuosikausien työ syödä sanansa takaisin ja kohottaa vaimon itsetunto sinne minne se kuuluu.
vai vastannut varomattomasti ap:n kysymykseen. Mä tunnen paljon naisia, jotka oikein haluaa narauttaa miehiään vääristä mielipiteistä! Eli jos ap on kysellyt, että kerro nyt hani ihan oikeeeeesti mitä mieltä sä olet mun kropasta, ja mies on vastannut, että eihän se tällä hetkellä niin hyvännäköinen ole, niin saa syyttää kyllä ihan itseään. Viidennellä kuulla oleva nainen saattaa sitä paitsi näyttää lähinnä tasapaksulta pötköltä, ei mitenkään erityisen sexyltä... Mutta ei se maailmaa kaada, kroppa muuttuu ja palautuu, löpsähtää ja kiinteytyy. Ei se voi noin isossa prosessissa aina näyttää ihanalta. Relaa siis ap vähän.
ihan tosissani olen sitä mieltä, että se on henkistä väkivaltaa tai kiusaamista tai mitä tahansa. Miten sellainen isä kohtelee lapsiaan.
Tähän liittyy kyllä omakohtainen kokemus. Olen pienen ikäni katsellut vierestä tätini miestä joka siis ihan suoranaisesti kiusasi perheenjäseniään - v' ' ' u että inhosin sitä miestä.
Sanoi et jos saa maistaa palan taivasta ei sitä haluais antaa kenellekkään edes lainaksi ja että tiedät itsekin ettet ole silloin niin ihana ja menee aikaa ku olet taas kunnossa.
Mä sanoin sille että mitä jos sä olisit lihava ja mä sanoisin sulle et sulla on kauhees kunnossa kroppa niin oisko sulla aina jöpö pystysssä ku pitäis alkaa seksiä harrastaan, tietäisit että mua ei yhtään kiihota sun kroppa. Sit se meni hiljaiseksi ja pyys terassille haisteleen ulkoilmaa. En lähteny. Tiedän sen tietävän että mä voin pahoin noiden kommenttejen takia.. Katsotaan mitä se illalla sanoo ku tulee duunista..
Mun rakas ukkoni lopetti seksin antamisen siihen paikkaan kun ilmoitin että jälkikasvua tulossa...
Mun mies ei ikinä päästäis suustansa mitään tuon suuntaista. Ja niin kipakkakielinen olen, että vastaisin jotain vielä alentavampaa takaisin.
Huonon miehen olet itsellesi saanut.
Me rakastelimme raskauteni aikana 4-8 kertaa viikossa, ja nyt kun olen hoikistunut erittäin paljon, mies vain kehuu entistä enemmän kehoani.
Toiset miehet eivät vain pysty seksiin kun nainen on raskaana, joistain tuntuu kamalalta ajatella että naisen sisällä on pieni vauva.
Miehesi ei varmaankaan ole sen kummempi paskiainen kuin miehet keskimäärin, auttamattoman tahditon ja umpirehellinen vaan. Ei se varmaan ajatellut, että loukkaantuisit verisesti tuosta kommentista, kun se ajattelee sun tietävän, että pitää sun kropasta normaalitilassa. Monelle miehelle raskaana oleva nainen ei ole seksikäs, mutta seksiä harrastetaan silti. No big deal.
Miettikääpä sitten, kun olette vaikka kuusikymppisiä ja rupsahtaneita. Siinä vaiheessa kukaan meistä ei ole mallinmitoissa, mutta hormonit hyrrää silloin tällöin edelleen. Lopetatteko te sitten seksin harrastamisen kokonaan? Ulkonäkö on seksissä loppujen lopuksi aika toisarvoinen asia. Jos heppi nousee, olet tarpeeksi nätti. ;)