Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla taitaa olla ongelma syömättömyyden kanssa :(

Vierailija
17.08.2007 |

Ruoka ei maistu, ei millään. Vauvan ruokamaistattelut tekee pahaa, kaikki ruokaan liittyvä on tehnyt pahaa synnytyksen jälkeen. Syön kerran päivässä ja sekin puoliksi miehen pakottamana. Valehtelen miehelle syöväni päivällä, mutta jään kiinni jollen muista heittää ruokaa pois.

Tietenkin mulla on paha olo verensokerin alhaisuuden vuoksi. Haluaisin syödä, mutta kierre on ollut tällainen jo pitkään. Ennen raskautta söin tavallisesti. Raskausaika oli raskas pahoinvoinnin vuoksi. Ja nyt ruuan näkeminenkin, saati sitten hajut tekee edelleenkin pahaa. Mä olen jotenkin jumissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumissa oleminen johtuu siitä, että aivoistasi alkaa hävitä sen toiminnalle tärkeät rasvahapot. Kierre pahenee, koska pää ei enää toimi.

Kerro miehellesi totuus ja pyydä häntä auttamaan avun hakemisessa.

Vierailija
2/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mieti olisiko olemassa MITÄÄN ruoka-ainetta, joka maistuisi. Jos esim. saisit syötyä vähän kerrallaan jotain rasvaista (pari ranskalaista, pizzapalan, sipsejä, pähkinöitä, viinerinpuolikkaan, kermajäätelöä..) niin siitä se voisi pikku hiljaa lähteä. Kerralla ei tarvitse mättää isoa annosta eikä terveellisyydellä tässä tilanteessa niin väliä. Kunhan pääset irti kierteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä selittää lääkärille, kun mä olen aina kuitenkin ollut ylipainoinen n. 10kg ja en ota stressiä ulkonäöstä. ongelmani on se, että ruoka tekee pahaa. voin syödä, jos ollaan isolla seurueella syömässä, enkä tee itse sitä ruokaa, vaan lapon sitä suuhuni huomaamattani. ap

Vierailija
4/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosissaan niin sinulla on erittäin vakava psyykkinen sairaus. Nyt heti miehelle soitat ja kerrot ja pyydä itsellesi apua. Haluatko kuolla? Haluatko että lapsesi menettää äidin? Toimi lapsen takia. Tuommonen ei ole tervettä. SAirastuminen vain pahenee jos et saa apua.

Vierailija
5/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en mieti ulkonäköä. mä en mieti ruokaa. mua vaan oksettaa (tulee sylkeä suuhun ja pala kurkkuun) jos näen jotain ruokaan liittyvää. ja joskus pystyn syömään. eilen menin kahden tyttökaverin kanssa lounaalle ja ruuan tullessa eteeni meinasin oksentaa. kaveri alkoi kuitenkin kertoa mielenkiintoista juttua, joten ruoka tuli syötyä. ap

Vierailija
7/7 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa aina kesällä, kun ei tee mitään mieli kun on niin kuuma ja kaikki hyvät salaatitkin on jo moneen kertaan syöty. Varsinkin, kun on nyt lasten kanssa kotona ja tuntuu, että samat ruoat pyörii viikosta ja kuukaudesta toiseen, niin ei niitä enää tee mieli. Varsinkin, kun on keksinyt kokkausraon ja kiireellä tekee safkaa, ei enää sen urakan jälkeen tee mieli syödä.

Itse pakotan itseni syömään edes vähän sitä lämmintä ruokaa, vaikka ei tekisi yhtään mieli. Nälkä ei kuitenkaan lähde pois kuin syömällä. Huomaan olevani jotenkin huonovointinen koko ajan; en kuitenkaan oksenna tms. mutta tuntuu, etten saa jotain vitamiinia tarpeeksi. Itse olen vielä sellainen, että korvaan ruoan sipseillä yms.

Mä olen hoikka (175/62) enkä halua laihtua, mutta kun ei tee mieli ruokaa niin ei tee. Yritetään syödä, oksennuksen uhallakin, jookos?