Voiko Latokartanoa uiinuvampaa paikkaa ollakaan? 2 kk
sitten tänne keskustasta muutettiin ja täällähän nukahtaa pystyyn. ihan kuin landella asuisi...
Kommentit (5)
Onneksi pian saa myydä asunnon ja muutetaan muualle, harmi että keskustaan ei ole varaa enää.
Siis ihan hirveä slummi:) Yöks, ei millään pahalla.
No, jokaiselle makunsa mukaan. Me ollaan tykätty asua Viikissä, kun täällä on niin rauhallista. Ennen lapsia asuttiin aina Kalliossa, ja ensimmäisen lapsen myötä neljä vuotta sitten haluttiin ehdottomasti sieltä pois.
Viikki on tällainen nukkumalähiö ja lapsiperhemagneetti. Joku aika sitten oli uutisissa, että juuri Latokartano eli se Viikin takaosa on de facto Helsingin lapsirikkain alue.
Täällä on ulkoilumaastot lähellä, ja kuitenkin keskustaan pääsee vielä vaikka fillarilla puolessa tunnissa. Meidän pihalla ainakin on tosi kiva porukka muiden lapsiperheiden vanhemmista, ja lapsille leikkikavereita.
Näköjään mä olen tällainen Viikki-fani, joten pakko hehkuttaa vielä... ;) Viikki on kuitenkin mun mielestä Helsingin lähiöistä siisteimmästä päästä. Ja Itä-Helsingin lähiöistä ihan parasta A-luokkaa. Aina kun käy vaikka Pihlajamäen, Kontulan tai Itäkeskuksen puolella ja kattelee vähän aikaa sitä meininkiä, haluaa kyllä äkkiä takaisin tänne Viikin lintukotoon!
T: 7
Kyllä nuo maahanmuuttajalapset järjestävät siellä paljon aktiviteetteja ja meteliä. mm. siksi muutimme nopeasti pois...