Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää taatko kenenkään lainoja!

Vierailija
17.08.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille sanon huihai. Isäni on ollut todella pulassa veljeni ja hänen oman veljensä lainojen kanssa, joten on kyllä mennyt oppi perille.

Vierailija
2/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio taata edes lapsieni lainoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ollaan niin äveriäitä, että muuten pystytään esim. asunnon ostossa avustamaan. Ja kun ME itsehaluamme. Muut saavat tehdä toisin. :)

Vierailija
4/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lapsissa on vikana kun niille ei haluta parasta? Hulluja narsistejako olette?

Vierailija
5/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia mummoja ja pappoja, jotka hyvää hyvyyttään ovat taanneet lapsilleen lainoja ja nyt eläkkeestään makselevat niitä...

Vierailija:

Mikä niissä lapsissa on vikana kun niille ei haluta parasta? Hulluja narsistejako olette?

Vierailija
6/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tekee ihmisestä narsistin, että ei takaa lapsensa lainaa? Mulla ei ole vielä tähän mennessä lainaa ollut pankista tai muualtakaan ja mulla on esikoinen jo koulussa. Elää voi varmasti ilman lainaakin ja ökytaloa.

Vierailija
7/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ehkä siinä poikkeustilanteessa, että lapsen henki on kyseessä. Ts. joku hyvin vakava sairaus minkä hoito vie niin paljon rahaa, että pitäisi ottaa laina.

Vierailija
9/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn oman asuntoni ja kas, lapsella on asunto. Siinä vaiheessa mä olen mitä luultavimmin valmis jo saattohoitoon, enkä saa sitä omaa asuntoani mullan alle vaikka kuinka yrittäisin!

Omaisuuden tarkoitus ei ole lähteä tuonpuoleiseen vaan siirtyä sukupolvelta toiselle.

Vierailija
10/10 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muuten menee myös toisinpäin: katsokaa kenet otatte lainojenne takaajiksi. Miehen vanhemmat takasivat meille suht pienen osan lainaa (40 000) ja luulivat, että sillä sitoumuksella saivat oikeuden mm. päättää remonttimateriaaleista, sisustuksesta, lapsemme nimestä, uskonnollisesta kasvatuksesta ym. Että aika kovat oli korot.. Pinnamme tietysti paloi ja oli hirveä säätäminen pankin kanssa päästäksemme näistä takaajista eroon eli koko takaus siirrettiin omien vanhempieni nimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän