ristiäiset ja mulla on vain mustia vaatteita!
Voikamala, hirveä kämmi käynyt. Huomenna on sukulaislapsen ristiäiset ja mietittyäni jo viikko sitten että lapsella ja miehellä on vaatteet kunnossa, mä tajusin just että kaikki mun omat asiallisemmat vaatteet on mustia.
Muissa väreissä olisi sitten urlkoiluvaatteita ja kesämekkoja aja iltapukuja, mutta ei taida niistä mikään kelvata ristiäisiin. Nyt mun on pakko ehtiä vielä tänään vaateostoksille - mitä mä inhoan, enkä ikinä löydä mitään helposti ja sovittaminenkin on yhtä tuskaa ja sitäpaitsi mun pitää tänään myös tehdä töitä, osallistua yhteen seminaariin ja viedä illalla lapsi harrastukseen.
Kiitos että sain purkautua. Ja otan vihjeitä vastaan millä tuota vaatteenhakua voisi helpottaa.
Kommentit (3)
sehän vois mut tästä pelastaa. JEE!
kiitoskiitoskiitos!
Itsekään en ole koskaan mieltänyt ristiäisiä juhliksi joihin pukeuduttaisiin mustiin. Mutta hupsista vaan, sukulaistytön ristiäisissä pari vuotta sitten huomasin olevani ainoa nainen joka EI ollut mustissa... Ja tämän sukuhaaran etikettiin kuulemma kuuluu, että ristiäisiin pukeudutaan mustiin.
Mitä kokemuksia muilla?
Itse olen ainakin pukeutunut ristiäisiin siten, että jalassa mustat suorat housut ja yläosana on ollut valkoinen kauluspaita.