KUN MIKÄÄN EI RIITÄ
Terapeutti sai mieheni avautumaan 9 vuoden ja 3 lapsen jälkeen mikä ahdistaa.. Ei tullut minulle tieto yllätyksenä, koska olen elänyt sen ajatuksen kanssa, että miehet katselee ja miettii muitakin naisia. Mieheni avautui kuitenkin niin että hän ajattelee muita 80% ajastaan ja haluaisi panna muita ja useita kerralla.
Kuulema meidän seksissä ei ole vikaa ja minussa ei ole ongelma vaan hänen päässään.
En tiedä onko meillä muuta vaihtoehtoa kuin erota, koska kaikki on muuten hyvin. Ihanat lapset, oma yritys, kiva arki yhdessä ja hyvä huumori,MUTTA.. Tottakai loukkaa verisesti hänen ajatukset.
Kertokaa miehet yhtä rehellisesti haluaako kaikki muita naisia välillä vai riittääkö oma vielä vain ja ainoastaan vuosien jälkeenkin?
Tiedän, että olen hullu kun otan vastaan tuollaisia kommentteja mieheltä, mutta perheen hajoittaminen on iso päätös ja kova pala lapsille sekä itselle.
Vierailija:
Juuri näin meillä(kin) on tilanne. Seksi on olematonta, mä runkkaan lähes päivittäin haluissani. Vaimo haluisi olla objekti, vietelty kun ei vaan innostu musta. No, kerran kuussa kun scoraan, homma lähes varmuudella ei kuitenkaan miellytä kun en osaa tulkita että millä mielellä rouva sattuu olemaan. Pahimmillaan tulee siis tiuskimista kun tekee jotain " väärin" , fiilikseen sopimatonta tai ei ole tyyny hyvin. Miehessä kai vika joo..
Nainen on vaan siis ylimielinen ja kykenemätön.
No, sitä koulutusta en kannata minäkään vaan menemistä vieraisiin. Ja vaimolle tietty samaa, jos ei kerran omaa ukkoa voi pitää hyvänä vaan härnätä tussulla.
Tässä muuten joku vuosi sitten olin lomalla paikkakunnalla missä oli ns laiton bordelli. Se oli julkinen salaisuus ja takseja näytti olevan jopa 300km päästä pihalla. Siinä sitten paikallisbaarissa äijät hihitteli että loppuipa meidänkin akalta päänsäryt kuin seinään..