Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUN MIKÄÄN EI RIITÄ

Vierailija
17.08.2007 |

Terapeutti sai mieheni avautumaan 9 vuoden ja 3 lapsen jälkeen mikä ahdistaa.. Ei tullut minulle tieto yllätyksenä, koska olen elänyt sen ajatuksen kanssa, että miehet katselee ja miettii muitakin naisia. Mieheni avautui kuitenkin niin että hän ajattelee muita 80% ajastaan ja haluaisi panna muita ja useita kerralla.

Kuulema meidän seksissä ei ole vikaa ja minussa ei ole ongelma vaan hänen päässään.

En tiedä onko meillä muuta vaihtoehtoa kuin erota, koska kaikki on muuten hyvin. Ihanat lapset, oma yritys, kiva arki yhdessä ja hyvä huumori,MUTTA.. Tottakai loukkaa verisesti hänen ajatukset.

Kertokaa miehet yhtä rehellisesti haluaako kaikki muita naisia välillä vai riittääkö oma vielä vain ja ainoastaan vuosien jälkeenkin?

Tiedän, että olen hullu kun otan vastaan tuollaisia kommentteja mieheltä, mutta perheen hajoittaminen on iso päätös ja kova pala lapsille sekä itselle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaivelemalla parane, että miehesi syvin halu olisi päästä haaremin valtiaaksi. Ilman terapeuttia tieto olisi pysynyt siellä minne se kuuluukin eli terveen normaalin miehen päähän. Terapeutti-idiootit luulevat, että sen vatvominen vaimonkuullen jotenkin parantaisi tilannetta. Terapeutti on vain saannut lopulta miehesi luulemaan, että mpoisen aivan normaalin ajatuksen esiintuominen olisi hyväksi parisuhteelle.

Älä ota loukkaukseksi. Jos miehesi ei halua luopua sinusta niin hän haluaa sinua. Jos hän haluaa jotain muutakin niin onko se sinulta pois. Katsoa saa koskea ei!

Vierailija
2/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... naisen kohdalla millaista hänen kanssaan olisi rakastella. Minä siis käytän vähintään tuon 80% ajastani muiden kuin vaimoni ajatteluun. :) Luulen, että suuri osa miehista käy läpi saman kaltaisia ajatuksia / fantasioita koko ajan.

Mm. Charlie Chaplin kirjoitti elämänkerrassaan, että hän ajatuksissaan rakasteli kaikkien kohtaamiensa naisten kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin NORMAALI mies mäkin arvostelen kadulla vastaantulevat mahdollisena petikaverina... siis ajatuksissani. :)

en tunne itseäni yhtään epänormaaliksi, vaikka olenkin varattu.

Vierailija
4/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja pitkä avioliitto, mutta näin se vain menee. Samaa tekee mieheni ja tästä keskenämme keskustelemmekin.

Vierailija
5/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia! Se että " haluaisi panna kaikkia naisia" ei tarkoita todellista halua, vaan enemmän fantasiaa. Vaikea selittää, mutta... Tarkoitan, että jos TODELLA haluaa panna muita, niin tottakai olisi jo pannut niin paljon kuin ehtii.

Ymmärrän että loukkaa. Voin kuvitella tilanteen, missä vaimoni kertoo haluavansa panna kaikkia vastaantulevia miehiä...

Terapeutin virhe minustakin!

Vierailija
6/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä järkyty. Tuo on ihan normaalia.

Paremminkin pitäisi terapeutilta kysyä, miksi miehesi pitäisi tuollaisista ajatuksista sinulle puhua, jos olet kerran sen tyyppinen nainen (ja siinä aika tavallinen), että ne sinua loukkaavat.

Kyllä sitä normaali viriili mies ajattelee muita - tai kaikkia - naisia. Tai minä ainakin. Jokaisesta vastaan tulevasta n. 16 - 60 v. naisesta sitä käy läpi alitajuisesti, että panisiko vai ei. Mutta eihän tätä omalle naiselle kannata kerrota, ellei nainen satu olemaan erityisen liberaalia sorttia.

Fantasiat on fantasioita, todellisuus on toinen juttu. Vaikka itselle tulisikin sitten tilaisuus panna sitä jotain muuta naista, niin parisuhteessa elävänä jättäisin kyllä väliin. Ulkopuolisen suhteen peittely olisi liian stressaavaa, että sillä haluaisi sotkea elämänsä. Pragmaattinen suhtautuminen asiaan. ;) Ja tietty se nyt on korrektia vaimoakin kohtaan, että on uskollinen.

- M31

Vierailija
7/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä edellisten kanssa. Ongelma ei ole ne ajatukset, himot eikä edes ahdistuneisuus asian suhteen. Ongelma on vain jos määrätietoisesti pyrkii myös niitä toteuttamaan. Sehän on pettämistä ja eikös se ole selkeästi yleisin aviorikos?

Sinun tapauksessasi onneksi kyseessä on mies, sillä oman havainnoinin perusteella miesten lähentelyt harvoin tuottavat tulostakaan. Varsinkaan kännissä, jolloin ne luultavasti tapahtuisivatkin.

Olen itse siis alle 30v mies, 8v parisuhteessa ja kertaakaan en ole pettänyt vaikka jatkuvasti vittu panettaa ja jotakuinkin jokaista nuorekasta pepunkeinuttajaa tekisi mieli.

Vierailija
8/21 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin PUUTTEESSA; mietin joskus ja " aikaajoin" katselenkin vastaantulijoita ja ym. AKTI ja AJATUS ovat kaksi eri asiaa, Synti ei ole katsella ja IHAILLA, eri asia on TEKO.

M 40 +

Vierailija
9/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terapeutti sai mieheni avautumaan 9 vuoden ja 3 lapsen jälkeen mikä ahdistaa.. Ei tullut minulle tieto yllätyksenä, koska olen elänyt sen ajatuksen kanssa, että miehet katselee ja miettii muitakin naisia. Mieheni avautui kuitenkin niin että hän ajattelee muita 80% ajastaan ja haluaisi panna muita ja useita kerralla.

Kuulema meidän seksissä ei ole vikaa ja minussa ei ole ongelma vaan hänen päässään.

En tiedä onko meillä muuta vaihtoehtoa kuin erota, koska kaikki on muuten hyvin. Ihanat lapset, oma yritys, kiva arki yhdessä ja hyvä huumori,MUTTA.. Tottakai loukkaa verisesti hänen ajatukset.

Kertokaa miehet yhtä rehellisesti haluaako kaikki muita naisia välillä vai riittääkö oma vielä vain ja ainoastaan vuosien jälkeenkin?

Tiedän, että olen hullu kun otan vastaan tuollaisia kommentteja mieheltä, mutta perheen hajoittaminen on iso päätös ja kova pala lapsille sekä itselle.

Meillä takana 14 vuotta ja 2 lasta. 90 % ajasta ajattelen ja haluaisin panna muita. Miksikö?

Meidän seksimme on ollut surkeaa koko ajan ja aina vaan surkeammaksi mennyt. Monta vuotta ajattelin kouluttavani, opettavani ja muuttavani naista mutta paskan marjat, entistä huonompaan on mennyt niin laadun kuin määränkin suhteen mitattuna. Eli kyllä ajattelen ja himoitsen muita naisia koko ajan. Pakkohan se on että kerran viikossa säälipillua pannessa saisi edes orgasmin.

Minua ei itse asiassa enää kiinnosta pätkääkään loukkaavatko ajatukseni vai eivät, itsepähän on " saanut sitä mitä tilannut" . Perheen hajottaminen on kova pala ja minuakin tässä suhteessa pitävät enää lapset ja vaimoa tietysti minun rahoillani ostettu ja ylläpidetty omakotitalo.

Vituttaa vaan ne vuodet, jotka tässä menevät vielä paljon enemmän hukkaan kuin jos olisi poikamies. Mutta kunhan ne lapset tästä kasvavat niin minua ei pidättele enää mikään.

Vierailija
10/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin toteavani ääneen että " voi vittu mikä perse, tuota kun pääsisi...vittuku panettaa"

Ja taustapeilistä on ihan pakko päästä näkemään edes vielä vilaus naisesta ja tämä tapahtuu AINA kun olen yksin liikenteessä. Vaimo kun on mukana, niin yhä estottomammin olen ruvennut kääntämään katsettani hyvämuotoisiin nuoriin naisiin. Joka paikassa ajattelen mielessäni naisia alastomiksi ja panevani heitä. Työpaikan naisia, markettien kassatyttöjä(!!!). Katselen jopa onko näillä sormusta nimettömässä, herkullisilla opiskelijatyttösillä. Varmaankin minun pitäisi olla huolissani 9 vuotta kestäneestä suhteestani. En ole. Tällainen olen ollut aina. Jos vaihtaisin muijaa, sama meno jatkuisi taatusti.

M30v

Vierailija
11/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin että vaikka se oma olisi " täydellinen" ja seksi tyydyttävä ja sitä saisi tarpeeksi usein, niin silti olisi sama peli?

Itse naisena voin sanoa että mulla ainakin se fantasiointi on kiinni suhteen tilasta. Naisena se ei tietenkään välttämättä tarkoita vain seksiä vaan muutenkin tyytyväisyyttä mieheen. Eli kun kaikki on hyvin, niin en ajattele muita ollenkaan. Mutta silloin kun mies jollakin tavalla vituttaa niin haluan seksiä mutten oman mieheni kanssa. Mielummin hoitelen itse itseni kuin suostun seksiin mieheni kanssa.

Silloin kun asiat ovat hyvin niin fantasioin lähinnä jostain tilanteesta, mutten ihmisestä. Esim. miltä tuntuisi musta ja iso tai kaksi miestä yht' aikaa.

Eli olisi kiva kuulla vaihteleeko teillä miehilläkin fantasioinnin laatu suhteen tilasta riippuen? Ja toteuttaisitteko fantasiat jos tulisi tilaisuus?

Vierailija
12/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin himoja herätetä asenteella " koulutan ja opetan" , vaan nainen tulee vietellä. Eli kyllä se on nyt orissa vika jos ei tamma lämpene. Kouluttaminen ei kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
13/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen alkanut toivomaan olevani lesbo...

Vierailija
14/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin olen alkanut toivomaan olevani lesbo...

Ne olmit on kaivautuneina jonnekin kammioihinsa runkkumateriaalinsa kera.

Jos täällä nyt muutama (alle 5) järkevää miestä toisinaan vastaa, hyvä. Sitten on kasa näitä, joilla ei siellä ole käynyt muuta kuin lämmin vesi ja äidin käsi.

Vierailija
15/21 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko ahkera runkkaamaan. Aamupäivällä rakastelimme vaimoni kanssa, kun tyttö oli päiväunilla. Onko runkkaaminen ainoastaan säälittävien peräkammarinpoikien ja aikamiespoikien hommaa? Ei minun tietääkseni. Ei sitä omaa kättä niin vain jätetä, kun on 13-vuotiaasta saakka runkkaillut. Loistavaa viihdettä ja vaihtelua.

M30

Vierailija:

täällä nyt muutama (alle 5) järkevää miestä toisinaan vastaa, hyvä. Sitten on kasa näitä, joilla ei siellä ole käynyt muuta kuin lämmin vesi ja äidin käsi.

Vierailija
16/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulin hyvälle tuulelle miesten vastauksista, ettei omani ehkä olekaan ihan epänormaali nymfo-runkkaaja ja seksi-addikti.

Toisaalta ei se vaihtamallakaan parane, kun muutkin niitä vieraita kyttää kuka enemmän ja kuka vähemmän.

Tuleepahan ainaskin pidettyä itsestään huolta ettei ihan joka päivä tukka pystyssä ja toinen tissi paljaana laahusta kotona imuri toisessa kädessä ja vauva kolmannessa.

Taidanpa alkaa ottaa miestäni enemmän huomioon enkä aina naputa joka asiasta.

Tiedän ettei se vähennä muiden naisten tuijotusta, mutta ehkä silti annan hieman huomioo enemmän.

Kiitos kommenteista!!

Vierailija
17/21 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelen aika usein muita miehiä. En mitenkään vakavasti, mutta lähinnä fantasiana tai jännänä ajatuksena. Ja tiedän, että mies taas ajattelee muita naisia. Rakastamme ja haluamme silti toisiamme, mutta onhan jossain vieraassa ihmisessä ajatuksen tasolla jotain jännää ja uutta. Ja jännä ja uusi on...noh jännää ja uutta;)

Keskustelemmekin joskus noista ajatuksista ja meille molemmille on helpottavaa, että voimme fantasioida vapaasti ilman syyllisyyttä.

Vierailija
18/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se ole ihan tavallista. Eivätkö kaikki naiset ja miehet tee niin?

Näitä asioita ei kannata silti paljastaa omalle parilleen, koska hän aina kuvittelee, että se oma ei tietenkään ajattele muita.

Näistä asioista kertominen loukkaa ja aiheuttaa vaan turhaa surua sekä epäonnistumisen tunnetta kumppanissa.

Vierailija
19/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta eikös se ole ihan tavallista. Eivätkö kaikki naiset ja miehet tee niin?

No minä en kyllä _ikinä_ ajattele muita kesken rakastelun, oma mies on se seksikkäin ja täyttää tajunnan silloin kyllä kokonaan, miksi sotkisin siihen ketään muuta. Ainoastaan orgasmin saantiin keskittyessäni saatan ajatella jotain kiihottavaa tilannetta, mutten ikinä ketään tiettyä henkilöä - siis muuta kuin omaa miestäni. Lienenkö eriskummallinen tapaus..? Mutta totta kyllä, kun itselleni riittää oma mies myös mielikuvissa ja haluan keskittyä juuri häneen rakastelun aikana, tuntuisi helvetillisen tuskalliselta tietää, että hänpä kuvittelee tilalleni vaikka jonkun työkaverinsa. En kyllä uskaltaisi häneltä kysyä asiasta, vaikka varmaan sovun säilyttääkseen valehtelisikin... :)

Vierailija
20/21 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko siis niin että vaikka se oma olisi " täydellinen" ja seksi tyydyttävä ja sitä saisi tarpeeksi usein, niin silti olisi sama peli?

Itse naisena voin sanoa että mulla ainakin se fantasiointi on kiinni suhteen tilasta. Naisena se ei tietenkään välttämättä tarkoita vain seksiä vaan muutenkin tyytyväisyyttä mieheen. Eli kun kaikki on hyvin, niin en ajattele muita ollenkaan. Mutta silloin kun mies jollakin tavalla vituttaa niin haluan seksiä mutten oman mieheni kanssa. Mielummin hoitelen itse itseni kuin suostun seksiin mieheni kanssa.

Silloin kun asiat ovat hyvin niin fantasioin lähinnä jostain tilanteesta, mutten ihmisestä. Esim. miltä tuntuisi musta ja iso tai kaksi miestä yht' aikaa.

Eli olisi kiva kuulla vaihteleeko teillä miehilläkin fantasioinnin laatu suhteen tilasta riippuen? Ja toteuttaisitteko fantasiat jos tulisi tilaisuus?

Pitää paikkansa ainakin minun kohdalla (olen se alle 30v mies ensimmäiseltä sivulta). Paitsi jos saan seksitarpeeni tyydytetyksi, en koe minkäänlaisia haluja pettää naistani. (aika loogista..) Halumme vaan eivät ole ollenkaan tasapainossa niin hyvin usein alkaa kiihko kiehua yli. Onneksi en ole kertaakaan yrittänyt hakea lohtua muualta. En haluaisi pilata suhdettamme olemalla pettäjä. Mutta se fantasiointi kyllä noudattaa vahvasti suhteen tilaa.

Olenkin viime vuosina pyrkinyt panostamaan suhteeseen; olemalla mahdollisimman seurallinen ja huomioon ottava. Käyn kuntosalilla ja koitan aina silloin tällöin keksiä jotain yllätyksellistäkin. Haluan siten siirtää pois seksiä suhteemme keskipisteestä ja antaa sen muhia rauhassa siellä taustalla. Toivoen että vielä joskus kohtaamme taas samalla aaltopituudella.. tjsp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä