oli ihanaa nähdä, että siskoni tyttärestä oli tullut villi!
siskoni on inhonnut minun poikaani, koska hän on menevää sorttia. aivan kuin muutkin hänen ikäisensä. hän on joskus sanonut suoraan, että häntä inhottaa, kun poikani riehuu niin usein. totuus on, ettei poikani ole sen kummallisempi kuin lapset yleensäkään.
siskoni tytär on tähän mennessä ollut pieni prinsessa, joka istuu äitinsä sylissä.
nyt parissa kuukaudessa tytöstä on tullut " normaali" lapsi. ei enää kiinnosta äidin syli vaan tutkii paikkoja, juoksentelee, karkailee, kiljuu, riehuu, uhmailee...
teki mieli siskolle sanoa jotain puoli-ilkeää, mutta päätin pitää suuni kiinni :D
Kommentit (4)
ap
Vierailija:
Miten sisko nyt on reagoinut lapsensa kohtauksiin?
mutta itse inhosin tällaisia poikia nuorempana, mutta nyt kun itse olen kahden pojanviikarin äiti, olenkin oppinut ymmärtämään tätä poikienkin sielunelämää.
Hänen poikansa oli aina rauhallinen, eikä muutenkaan fyysisesti aktiivinen. Vähän arka tai säikkykin.
Ystäväni aina arvosteli poikaani kun tämä " riehui" , ts. touhusi kuten muutkin pojat.. Oikeastaan katsoi mielestäni jopa halveksuen poikaani.
No nyt hän on pulassa poikansa kanssa joka ei edelleenkään varsinaisesti riehu mutta on tottelematon ja väkivaltainen pienempiään kohtaan. Tönii, tuuppi, läimäisee, tukistaa, potkii, nipistää. Kohteena on yleensä minun 1v..
Puuttuminen ei ole ainakaan vielä auttanut, hiljattain tönäisi 1v:n alas pieneltä tuolilta, pieni löi päänsä :/
Otin opiksi ja seuraan leikkejä ihan vierestä tästä eteenpäin kunnes oppi menee perille.
Miten sisko nyt on reagoinut lapsensa kohtauksiin?