Pinotaan elämän suuria vääryyksiä..
Oikein kunnon itsesääli ketju. Minäpä aloitan:
Toiset yrittää vuosikausia lasta eikä sitä saa, toiset tekee monta aborttia kun ei osaa ehkäisyä käyttää eikä lasta halua.
Kommentit (7)
Lapsettomuus kaikissa muodoissaan on suuri vääryys.
lapsen isä ei halua tavata lastaan lainkaan, mulla on pitkäaikaissairaus johon ei mikään lääke auta... oon tosi väsynyt ja masentunut ja lapsi joutuu katseleen mua jatkuvasti, mä en löydä hyvää miestä... en sitten millään.
En saanut työttömyysrahaa, koska olin ollut kotiäiti.
En saanut työmarkkinatukea, koska miehet tulot olivat yli 1800e/kk (tms.)
Aloitin yrittäjänä. En saanut starttirahaa " koska yritys voidaan perustaa ilman tukea" .
WTF? Millä minä sitten elän?
Mies ei halua lisää lapsia! :( Ja kun minä HALUAN!!!!!
Terveyttä, rakastava mies, ihania lapsia, talous kunnossa ja kehtaavat vielä näyttää hyviltä!!!
Mun mielestä vääryys on, ettei ujoja ihmisiä ymmärretä eikä heille anneta aikaa tulla ulos kuorestaan. Mun lämmin, älykäs, huumorintajuinen ja sympaattinen mies on monien sukulaisten ja muiden tuttujen silmissä tympeä ja yksinkertainen pökkelö joka ei ole kiinnostunut muista ihmisistä. Vain koska hän on ujo.
..vaikka kuinka yrittää ja hakee moneen paikkaan. Ei edes työkkärin kursseille!!! Ja sitten työttömiä haukutaan laiskoiksi ja työnvieroksujiksi. Ja semmoisille ihmisille mitkä ei edes halua töihin työkkäri yrittää järjestää kaikkea mahdollista :(