Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa ja tuntuu kamalalle ja kuvottavalle toi Nokian hoitsun tapaus.

Vierailija
16.08.2007 |

Mua vaivaa ihan älyttömästi toi juttu. Mikä ton ihmisen elämässä on voinut mennä noin pahasti vikaan? Nainen on kuitenkin jonkun tytär, vaimo, äiti, tuotakin ihmistä joku rakastaa tai on rakastanut ja varmaan hänkin jotain. Mitä tapahtuu ihmisen elämässä, että on kykenevä tuollaiseen ja noin pahasti sairastuu?

Voiko mun lapset joutua tollaisen uhreiksi tai voiko niistä tulla tuollaisia hirviöitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Useimmilla sarjamurhaajilla on ollut huonot kotiolot lapsena. Heitä on lapsina pahoinpidelty ruumiillisesti tai henkisesti, tai käytetty seksuaalisesti hyväksi. Rikosten ja pahoinpitelyn välillä voi olla hyvinkin läheinen yhteys. Esim. John Wayne Gacyn isä hakkasi tätä, haukkui häntä " nynnyksi" sekä syytti häntä homoseksuaaliksi. Aikuisena Gacy raiskasi ja kidutti poikia, ja haukkui heitä " hinteiksi" ja " nynnyiksi" . Osa sarjamurhaajista säästyy lapsuudenaikaiselta väkivallalta, mutta tällöin he ovat tavallisesti ottolapsia, avioliiton ulkopuolisia lapsia tai heitä siirrellään sukulaiselta toiselle, jolloin lapsi tuntee itsensä ei-toivotuksi ja juurettomaksi."

Koeta nyt vaan rakastaa niitä lapsiasi, eiköhän se riitä.

Vierailija
2/3 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos normaalisti kasvattaa ja rakastaa lapsiaan, niistä ei voi tulla tuollaisia, elleivät ole mieleltään sairaita. Siis jos et pahoinpitele, morkkaa lastasi. Kannnustat ja kunnioitat häntä, vietät hänen kanssaan aikaa ja olet kiinnostunut hänestä, niin enpä usko, että lapsesta voi tulla tuollaista.

Ja jos sairastuisi mieleltään, niin jos on läheiset välit ja yrittää auttaa ajoissa, on pienempi mahdollisuus että mitään radikaalia tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaista puheen ollen, mulle kävi tänään juuri selväksi että suvun pohatta hakkaa vaimoaan ja perhettään.