SUURI GALLUP ÄIDEILLE
Vastatkaa kiltit!
a) Monennestako kierrosta ovat lapsenne tärpänneet?
b) Mitä ehkäisymuotoa käytitte ennen yritystä?
c)Kuinka toimitte kierrossa jossa tärppi tuli?
Kiitos paljon vastauksista!
T:Vauvakuumeileva hölmö AP
Kommentit (37)
tiedän kyllä ovulaationi, mutta meillä se vauvan yrittäminen ei ollut mitään tehtailua, vaan sellaista, että tulee jos tulee. Tykätään rakastelusta, eikä käydä panttaamaan kun " ovislimat ei oo tarpeeks sitkeet" tms.
- 10 kertaa eka kierrosta ja sen jälkeen vielä kerran vaikka käytettiin ehkäisyä:D
- kortsua aina kun on tarvittu ehkäisyä
- ei sen kummemmin kuin muulloinkan eli on aina rakasteltu vain ja ainostaan silloin kun kumpaakin on haluttanut...ei siis mitään limojen tarkkailua tai päivien laskemisia/ovistikkuja.
Eka kierros meneillään meillä, mutta mies oli työmatkalla just huonoon aikaan joten en odota liikoja tästä ensimmäisestä kierrosta. Piinapäivä ensi maanatai:D Huh kun jännittää jo etukäteen..ei kyllä ole MITÄÄN oireitakaan joten tuskinpa on tärpännyt...
T:AP
Vierailija:
Vastatkaa kiltit!
c)Kuinka toimitte kierrossa jossa tärppi tuli?Kiitos paljon vastauksista!
Kaikki kolme ensimmäisestä kierrosta.
Ennen ensimmäistä ehkäisynä oli e-pillerit ja tulin raskaaksi niistä huolimatta. Olin kyllä syönyt niitä huolellisesti, mutta silti tulin raskaaksi. Ihana yllätys oli kyllä!
Ennen kakkosta ehkäisynä oli kuparikierukka ja kun kierukka poistettiin niin kuukautisia ei enää kuulunut eli olin heti raskaana.
Ennen kolmatta ehkäisynä oli vain kalenterin tarkkailu. Heti kun tähtäsimme oletettuun ovulaatiopäivään niin tärppäsi.
Harrastettiin seksiä, jonka jälkeen olin hetken koivet kohti taivasta. Tokasta ja kolmannesta tärppäsi vaikka kierrossa oli vain yksi akti kerta. Ensimmäisestä en tiedä niiden e-pillereiden takia.
b) Kondomi/selibaatti ;)
c) harrastimme seksiä vähintään kerran kierron aikana ;D.
(viimeisimmässä tasan sen kerran :P)
-3. kierrolla
-kondomia
-erona kahteen ekaan kiertoon: mies ei saanut masturboida (siittiöiden pitäisi kypsyä vähintään kaksi päivää kai), seksiä joka toinen päivä (olin innostunut kellontarkkaan kun tiesi mikä olisi lopputulos :D ), jalat ylös seksin jälkeen joksikin aikaa...
Mä uskon siihen et jos rakastelee joka päivä ja mies vielä masturboi niin ei sielä kovin kypsiä siitiöitä kerkeä olla...Eli harvemmin seksiä, ja kuitenkin toi kaksi päivää on semmonen että vaikka ovuloisi missä välissä tahansa niin aina on joko odottamassa siitiöitä tai sit tulossa ennenkuin munasolulle käy huonosti. En ymmärrä henk koht ovulaatiotikkujuttuja, oottaako ihmiset sit sitä päivää ja ovat sekstaamatta loppukuun? Kun mitä väliä sillä on millon ovuloi jos harrastaa joka tapauksessa lähipäivinä seksiä..? Tietysti tämä vaatii sen että sekstaa tarpeeksi usein..
- kuudennesta
- pillerit (Diane Nova)
- ei laskettu päiviä, tikuteltu ovista tms., sattui vaan oikeaan aikaan.
Kahdeksannesta tärppäsi, ennen sitä e-pillerit. Ko. kierrossa seksiä harrastettiin normaalin keskivaiheen lisäksi ahkerasti myös alkupuolella. En tosin tiedä oliko sillä mitään merkitystä lopputuloksen kannalta, sillä lapsi oli pikemminkin vähän yliaikainen kuin " ali" aikainen.
Vierailija:
En ymmärrä henk koht ovulaatiotikkujuttuja, oottaako ihmiset sit sitä päivää ja ovat sekstaamatta loppukuun? Kun mitä väliä sillä on millon ovuloi jos harrastaa joka tapauksessa lähipäivinä seksiä..? Tietysti tämä vaatii sen että sekstaa tarpeeksi usein..
Mä en kylläkään ole tarvinnut ovistikkuja, koska tunnen ovikseni ilmankin. Tätä on tietysti hyväksi käytetty ja tämän hetkinen raskauteni sai alkunsa todellakin kerta laakista :D.
Ekasta kierrosta-keskenmeno
Ekasta kierrosta-lapsi
Ekasta kierrosta-keskenmeno
Tokasta kierrosta-lapsi
Ehkäisynä kortsu
Hommailtu kierron puolessa välissä kerran tai pari.
Esikoinen 4. kierrosta. Kakkonen 1. kierrosta.
Kondomia.
Esikoisen kohdalla yritettiin oikein tarkoituksella rakastella siihen aikaan, kun mulla piti olla ovulaatio. Kakkosen kanssa otettiin vaan rennosti eikä isommin yritetty mutta ei esteltykään.
Vierailija:
Vastatkaa kiltit!
4 kertaa ekasta kierrosta, 2km
Ennen ekaa km:a ja raskautta oli pillerit, ennen tokaa km:a ja raskautta oli kierukka
Ei mitenkään erikoisestiKiitos paljon vastauksista!
b; pillereitä
c; en mitään, mua himottaa erityisesti juur ovulaation aikaan, olen molemmilla kerroilla tuntenut ovulaation ja arvannut että menoa on.
Oikeestaan siis en oo ehtiny yrittää edes.
Kaksoset tärppäs ekasta, toinen raskaus myös ekasta, kolmas raskaus kolmannesta ja neljäs neljännestä
Kondomilla ollaan menty vaan
Ei oikeastaan mitenkään kummllisesti, asenne oli että tulee kun on tullakseen, ei otettu mitään paineita hommasta, ja hyvin tärppää, ainakin meillä.
Kymppikierrosta, siinä välissä yks keskenmeno. ehkäisynä pillerit vuosikausia. Ovulaation aikoihin sillai ehkä joka toinen päivä.
- Toisesta
- Kuudennesta
- E-pillereitä (Harmonet?)
- Ehkäisylaastareita (Evra?)
- Tää on vähän outo kysymys. Mutta: Harrastettiin ihan normaaliin tapaan.