Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeks vaan, mutta mä sain tosi tökerön yo-kiitoskortin kummipojalta.

Vierailija
16.08.2007 |

En ole eläissäni nähnyt niin silmiinpistävän" säästetään, missä voidaan" -korttia. Itse tehden saa nättiä jos siihen panostetaan.

Kuva oli otettu itse, ihan hyvä kuva (ja hyvä malli =0D). Printattu itse, ok jos vaan ONNISTUU, mutta tämä oli erittäin rantuinen ja samea kuva, tulostus jotenkin vinossa paperiin nähden. Kuva leikattu VINOON Liimattu aukolliseen askartelukorttiin siten, että takapuolella ei ole sellaista siistiä yhtenäistä pintaa, kuten (minusta) kuuluisi olla, vaan se liimattu kuva on siellä takana..

Mutta mitä tässä valitan, sillein tekee, kuten osaa... ei se poika ole sitä korttia itse tehnyt, en uskokaan. Siis jos joku meinaa siihen vedota.

Mutta ihanaa, että sain sen kortin, aloin jo epäilemään sitäkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevalta perheeltä joulukortin, joka oli ensinnäkin likainen ja ikivanha. Niitä sokeainkortteja, jotka on varmasti tulleet ilmaiseksi postissa. Lisäksi siihen oli kannen sisäsivulle kirjoittu alareunasta ylöspäin kirjoituskoneella pystysuoraan Hyvää Joulua. Eli mitä ilmeisimmin oli joskus harjoiteltu kirjoittaa koneella Hyvää Joulua. Mitään muuta en keksi syyksi tuolle kirjoitukselle :). Kun kerran sisäsivulla oli kortissa normaalit painetut hyvän joulun toivotukset. Näin ne rikkaat rikastuu :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla