Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtutulehduksen kokeneet!

Vierailija
16.08.2007 |

Jouduitteko olemaan sairaalassa tipassa? Miten nopeasti veriarvot ym. palautuivat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellasta tärinäkipua, liikkuessa ym

Vierailija
2/9 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi meni niillä. En joutunut sairaalaan, vaikka oli kova kuume.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää olin tipassa, sen jälkeen antibiootteja jatkettiin tavallisesti. Veriarvot oli muistaakseni ok n. 5 päivän kuluttua leikkauksesta.

Vierailija
4/9 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa oli vaan ihan tolkuttoman kipeä (en esim. voinut ottaa vauvaa syliin ollenkaan).

Vierailija
5/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodin kirjaimellisesti mätää, ja tulehdusarvot oli päälle 400, kuume 39 monta päivää . Ambulanssilla sairaalaan ja 5pvä neteitä ja tipassa... siitä arvot lähti laskuun ja päälle vielä 2vko vahvat antibiootit!

Ja tiedoksi kaikille luusereille, täysimetin siltikin lastani!!!

Vierailija
6/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaittiin 3 pvaa synnytyksen jalkeen kun nousi kuume yhtakkia lahemmas 40 astetta. Laitettiin tippaan paivaksi ja sain antibiootti kuurin , onneksi heti lahti kuume laskuun ja paranin nopsasti.

Itsella ei ollut juurikaan kipuja mahassa tms, vuoto vahan kasvoi kun kuume alkoi nousemaan.

Onneksi olin valmiiksi sairaalassa ja hoitajat reagoivat nopeesti ja ottivat kokeet heti kun kuume nousi.

Vierailija
7/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys oli tavallinen alatiesynnytys.. ei mitaan erikoista tapahtunut synnytyksessa.

Vierailija
8/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen nousi kova kuume (taisi olla just tuo 3 päivää) ja vatsa oli todella kipeä. Tipassa olin, taisi mennä kolme päivää lisää sairaalassa. Kamalaa kun isommat lapset kotona jne..

Vierailija
9/9 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni pari-kolme päivää olin tipassa ja sen jälkeen söin loput antibiootit nappeina. Osastolla oltiin viikon verran synnytyksen jälkeen, mutaa se johtui enemmän siitä, että tyttö ei ollut vielä kotiinlähtökunnossa, kuin siitä, miten itse voin.

Kuumetta oli ja ihan tajuttoman kipeä alavatsa, mutta niin se kyllä oli pari kuukautta sen sektion jälkeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän