Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sanokaa että tää menee joskus ohi? =)

16.08.2007 |

mulla on poika 11kk, yöt on ollut ihan mahdottomia. heräilee itkeskelemään ja kun koittaa paijata niin poika saa vaan viellä kovemman raivarin. olen anatnut joskus vaan huutaa jonkun aikaa, mutta sitten hän nousee seisomaan ja kolhii itseään sänkyyn.....Yleensä rauhoittuu kun saa maitoa ei aina siläkään.

Päivät roikutaan äitissä kiinni ja mitään ei saa tehdä jollei poika ole vieressä, yksi päiväkin isi situi lattialla ja leikki pojan kanssa niin hän vaan huusi minun perään keittiöön.

Meillä on myös vajaa 5v tyttö joka nukkui aina hyvin jne.

kait tää joskus........

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saman ikäiset muksut meillä, pikkumies huomenna 11kk. Ja kerran yössä pojan on saatava pullonsa, ei rauhoitu taputteluilla tai silittelyillä oikeastaan kuin hetkeksi, jos siksikään.

Isommat lapset, poika -99 ja tyttö -02 nukkuivat aina tosi hyvin yönsä, ei mitään ongelmia. Lähden töihin kuuden viikon kuluttua, joten jotakin olisi siihen mennessä hyvä tapahtua. Tai tapahtuu pakolla, jos oon yövuorossa, isi kun on niin sikeäuninen, ettei herää, vaikka pommi räjähtäisi vieressä, saa siinä poika sitten itkeskellä ja odotella pulloaan :( Ja vauvakin tulossa huhtikuussa, joten olisi kiva, kun isoveikan yöheräilyt olisi siihen mennessä heräilty jo.

Kaipa se tosiaan siitä...

Niina

Vierailija
2/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää olisi vaan joku vaihe.

meidän naapurissa asuu ihan samanikäinen tyttö ja juuri tänään hänenkin äiti sanoi että heillä tyttö saa yöllä huuto kohtauksia, eli tosiaan tää on varmaan ikään liittyvää.....

Joskus menee öitä niin ettei herää mutta nyt viimisen pari viikkoa ollut ihan mahotonta....jaksuja kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla