Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*PikkuEnskat loppuviikkoon*+*+*

15.08.2007 |

[color=#8B008B]Otanpa varaslähdön ja pistän pystyyn uuden pinon kun oli jo niin monta sivua..

Linkki alkuviikon juttuihin http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11008439&p=1&tmo…

Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Kylläpä oli ukkonen viime yönä! Hui! Onneksi Oona ei herännyt jyrinään ja salamointiin.. No, nukahti vasta 0.15 ja havahtui jo 5 aikaan.. Oisko painostavat kelit kun sotkee unia vai oisko hampeja jo tulossa. En oo päässyt kurkkimaan mut täytyy yrittää huomenna. :)

Oli tosiaan kiva minilattari-tunti! :) Oona ihan selvästi on tullut äitiinsä, tykkää liikunnasta ja musiikista. Neiti oli mummolassakin ihan kiltisti hoidossa sillä aikaa kun äiti kävi jumpilla. Nyt nukkuu, toivottavasti tämä yö ois vähän parempi.

Aamulla mennään kyllä Oonan kanssa heti postiin kun herätään ja se posti aukeaa, nimittäin meille on saapunut Patapum! :) JEE! Oon ihan innoissani! Ei se ressu michelinreisinensä mahdu enää BB:iin..

SERE ¿ Mimsu ei sit tykännyt Zeppeliinistä.. :( Öh. Noita hepuleita vaan tulee toisinaan, paikasta viis. Vai on teilläkin hauvavanhus.. Siskoni hauveli on jo 15v (iso koira eli aikas harvinaisen vanha) ja kyllä askel painaa.. Pelkään vaan sitä hetkeä kun sisko soittaa että se on nyt menoa.. :¿( Snif.

MOOLI ¿ kerrohan meille sitten mitä lekuri sanoi! Hitsit että teidänkin tyttö on jo 3,5kk.. :)

EMKA ¿ meidän Oonan ääni kans katosi kun oltiin heinäkuun viim vkonloppuna mökillä juhlimassa mummoni 97v synttäreitä ja Oona siellä jutteli ahkerasti kaikkien sukulaisten kanssa.. Aika säälittävän kuuloista raakkumista. Meni onneksi ohi. ;) Kurjaa kun teillä neuvola ei ole parhaimmasta päästä.. :( Ja muuten, Oona on alkanut itkeskelemään unissaankin. Sellasta pikaitkua ja sit taas uni jatkuu.. Mitäköhän unia nuo pienet näkee..

PIKKU-JUSKA ¿ niin se vain on erilaista tuo vauvan kanssa liikkuminen kuin ennen.. Nykyään kun Oona ei enää nuku niin paljon kuin silloin muutaman viikon vanhana, saa aina jännittää vähän että miten nuo automatkat sun muut menee.. Tänään taas paremmin. :) Ja kiva kun teilläkin on nukuttu hyvin!

LEENIS ¿ täällä myös yksi joka seuraa unelmien poikamiestä! :) Mies hekotteli mulle maanantaina kun katselin sitä.. On kuulemma ¿niin turha sarja¿.. hehe. Hauskasti kirjoitit tuosta ässäilystä.. LOL Meillä myös ollut vähän hiljaisempaa, tosin ei mulla taida 2 käden sormet riittää jos niitä kertoja alkaisi laskemaan. Sinänsä ihan jees, yleensä meillä tyssää siihen että mies menee uupuneena nukkumaan kun mä vielä nukutan Oonaa.. Oonahan nukkuu aina alkuyön omassa huoneessa omassa sängyssä, joten se sinänsä helpottaisi tuota tilannetta. Ei vaan jaksa..

PI-KI ¿ onnittelut mahtavista yöunista! :) Eihän sitä tiedä jos tuosta vaikka tulisi tapa. Pidämme peukkuja! Meillä kans yhtäkkiä jäi vaatteita pieniksi. Nyt tosin on pari päivää oleskeltu kotona ihan vaippasillaan.. Ja nukuttukin.

KuppikokoG: mulla oli aiemmin niin ¿ihanat B-kupit¿ (joissain liiveissä C) ja nyt ne on sit suurentuneet ja ikäviä raskausarpia ¿täynnä¿.. Uh. Eli imetysliivit on kaikki D, oisko 80 D.. Mies vaan naureskeli että kyllä hän sit kustantaa mulle ¿boobjobin¿ jos itse haluan.. heh. Ja täällä on myös (kuten SERE mainitsi) löysä mahareppu.. :( Toivottavasti se edes joskus vähän pienenee..

PAJUSKA ¿ saikos Eemeli tyttöystävän? ;) Toivottavasti teillä on myös kivaa babybiossa!

NINCA ¿ kiitti kun valistit vähän siitä ehkäisypiikistä.. Vähän olen minäkin pähkäillyt kun toistaiseksi ollaan käytetty kondomia ja kumpikaan meistä ei siitä tykkää. Mä en haluaisi aloittaa e-pillereitä ja minipilleritkin jotenkin ahistaa.. Että näillä eväillä toistaiseksi.

HENNA ¿ AIVAN MAHTAVAA! ONNITTELUT PLUSSASTA!!! En yhtään ihmettele että juhlitte! ;)

Nyt unten maille. Huomenna lähdetään Oonan kanssa lounaalle 3 työkaverin kanssa Jumboon, toivottavasti autoilut sujuu yhtä mallikkaasti kuin tänään. Ja illalla päästään katsomaan viikon vanhaa tyttövauvaa ystävän luo! Oijoijoi.. ÖITÄ!

Mammis & Oona 4kk+ [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Vierailija
2/25 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Unohdinpa tietysti vielä sanoa senkin että sain kun sainkin varattua Finskiltä meidän seurueelle sen ekan rivin + vauvankorin kun lähdetään syyskuussa Kreikkaan! Kallista lystiä, mutta toivottavasti ois siitä korista apua.. :) Tuli kuitenkin hyvä mieli kun sain ne varattua..

Joopa joo, nyt nukkumaan..[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Siiiis mitä mitä mitä mitä mitä mitä MITÄ! Arttu nukkui viime yön KOKONAAN HERÄÄMÄTTÄ!!! Ei itkeskellytkään kertaakaan!!! Klo 05:15 mun oli taas pakko käydä kurkkaamassa, että hengittääkö se edes¿ Mutta siellä se tyytyväisenä mahallaan (!) nukkui :O Heräsi 6:30 iloisena, annoin vellimaidon, ja nyt jatkaa unia isin vieressä :)

Ja jännä tosiaan, että jaksaa nyt nukkua sitten mahallaan, kun vielä joku aika sitten sai kilarit aina kun mahalleen kääntyi..hmm¿ No, hyvä vaan, että nyt kelpaa nukkua niinkin päin! =)

Niin, ja tämä äitipä kävi eilisillan töissä :) Siis ¿kakkostyöpaikassa¿, missä oon käynyt joskus tuuraamassa koulun työhomman ohella ¿ eli Kotipizzassa. Hienosti oli nuo poijjaat kotona pärjänneet, mitä nyt Arttu oli kai hieman puuroa syödessään kiukunnut. Mun taas oli toisaalta ihan kiva piipahtaa kotoa poissa, tekemässä jotain ihan muuta, mutta vahvistihan se entisestään sitä tunnetta, että kiva on olla kotona :) -siis töistä kun puhutaan. Harrastuksissa täytyy ruveta ahkerammin käymään pikku hiljaa, ennen kuin tuun ihan mökkiöperöksi¿ Eikä ne kilotkaan siitä yksinään mihinkään lähde ;) Mieskin kantoi anopin vanhan kuntopyörän meille olohuoneeseen, niin kai se sitten pitää sitä polkea vähintäänkin Emmerdalen ajan tässä syksyllä.

Ai niin, ja kahden kk:n päästä otan neljäksi päiväksi viikossa miehen siskontytön hoitoon =) Ikää hänellä silloin 1v. 9kk. Saas nähdä, kuinka tulen termiittien kanssa täällä sitten pärjäämään¿ Mutta innolla (vielä) odotan =)

No niin, sitten pinoihin :) Ihan ekana

HENNALLE KOVASTI ONNEA PLUSSASTA!!! Ja Joelille onnittelut tulevasta pikkusisaruksesta! Mitä sait lasketuksi ajaksi omien laskelmien mukaan? Vai pystytkö laskemaan sitä (oliko menkat alkaneet), vai täytyykö odottaa varmistus ultraan asti? Mutta ilmeisesti suht¿ alussa kuitenkin? ONNEA KOVASTI!!! Olipa kiva kuulla ilo-uutisia!

SERE, hih, taas sait mut nauramaan ääneen ¿ nyt tuolla ¿duunais jotain hoikkaa kiinteää tytsyä kuin tällaista supermahareppuäiskää¿¿-kommentilla =D Mutta niinhän se on, ihan sama fiilis itellä :/

Jaahas, PAJUSKA, tulehan hakemaan meiänkin matot pesuun! :) Jäi tänä kesänä tän muuttohässäkän takia matot varmaan pesemättä¿ No, aion kyllä muutenkin ostaa 90% matoista uusiks¿ On niin isot huoneet, että ei vanhan kämpän matoilla paljon ole tekoa täällä :( Tai oikeestaanhan pitäis olla hymynaama, koska se tarkoittaa, että pääsee shoppaamaan, heh!

EMKALLE en osaa vauvauinneista sanoa yhtään mitään vinkkiä enkä kommenttia. Ikäväkseni totesin pari päivää sitten, että taitaa vauvauinnit sittenkin jäädä meiän osalta, kun Artulla kohta jo ikää se 6kk, eikä VARMASTI enää mahduta Tuusulan ryhmään mukaan. Järvenpään hallihan on vielä remontissa. Ja yksi vaihtoehto olisi ollut kokeilla Hyvinkäälle, mutta en taida sinne asti jaksaa ajaa¿ Harmittaa! Miksi sitä ei ollut ajoissa liikenteessä tässäkin asiassa??? Olis pitäny jo heti synnärillä varmaan alkaa soittelemaan noihin ryhmiin¿

NINCA, mä oon antanut sitä velliä! Pelkäsin aluksi kans hieman sitä maha-reaktiota siihen kermaan, mutta kun TOSI rauhallisesti alotin, niin eipä siitä mitään tullut :) Artulla kyllä on tähän asti maha kestänyt muutenkin hyvin.

Jaahas, jaahas, olisko MAMMIKSEN Oonalle vai hampaita tulossa? :) Ja Arttu on kanssa viihtynyt viime päivät ihan vaan vaipassa, päivin öin. Näyttäis tästäkin päivästä tulevan lämmin, un nyt ulos kattelen¿ Kiva, että sait varattua sen ekan rivin ja vauvankorin!!!

Mitäs sitten vielä¿ Jotain piti vielä¿hmm¿niin!

Tuohon seksi-aiheeseen: onpa helpottavaa huomata, että teillä tuntuu olevan samanmoisia mietteitä omasta vartalosta jne. Ei se tosiaan taida olla helppo juttu synnytyksen jälkeen ottaa sitä kroppaa heti omakseen, kun on ensin vuosi-vuosikausia tottunut toisenlaiseen¿ Ei kyllä tod. ole mikään seksipommi-olo¿ Eikä se riitä, että halut onkin entisellään, kun peilin ohi kävellessä mieli on sitten kuitenkin maassa :( No, eiköhän se aika paranna ¿haavat¿ tässäkin asiassa¿ Ainakin turrutaan tähän kehoon, jollei muuta ;)

Tänään pitäisi yrittää vähän siivota, lähdetään huomenna viikonlopuksi taas mökille. Ja oi, mikä onni olisi, että Helmi istua nököttäisi siellä mökin rappusilla¿ Appivanhemmat lähti sieltä sunnuntaina, ja jättivät ison kupin nappuloita ja vettä kuistille¿ Varmaan joku kettu nekin käy syömässä, ensin sulateltuaan Helmin¿ =( Oon ihan varma jo, ettei sitä koskaan löydy, ja epätietoisuus on pahinta. Pikku-Kissaa käy eniten sääliksi, se tuntuu olevan ihan hukassa¿ Nelli vähän auttaa sen ikävään, mutta ei se ole sama, kuin kissakaveri. Raukka¿

No mutta, joka tapauksessa aurinkoista (muttei liian helteistä) viikonloppua kaikille, jos en ehdi enää linjoille ennen maanantaita!!! =D

Pi-Ki ja Arttu 5kk+

Vierailija
4/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aivan älyttömän mahdottoman paljon ONNEA Hennalle plussasta!! Varmaan tosi mahtava fiilis!! :) Hih, tästä se alkaa, toinen kierros..

Ja Burde isojen puolelta oli kans plussannut, samat onnittelut sinullekin, jos satut tätä pienoisten pinoa lukemaan :)

PAJUSKA, joo tuota omena-päärynää annoin eilen tytölle, ja hyvin teki kauppansa, että kiitos vinkistä! Mitenkäs sujui nuorenparin kohtaaminen eilisellä kyläreissullanne? ;) Syttyikö vuosisadan rakkaustarina?

PI-KI siellä on taas saanut nautiskella ruhtinaallisista yöunista :) Jospas alkaisi Artun rytmi kääntyä pikku hiljaa tuohon, ettei yöllä enää heräilisi/söisikään? Mukavaa että saan hymyn huulillesi jutuillani :D (Isäntä muuten ihan hermostui mulle, hän ei TODELLAKAAN mitään tytsyä halua duunata vaan just mua ja sillä sipuli! ) Ja oikein ihanaa mökkireissua teille!! Ja toivotaan parasta Helmi-kisuliinin suhteen, että hän siellä teitä odottelisi..

MAMMIS, vai tekee Oonakin (ehkä) jo hamppeja? :) Minkälaista se on tuo minilattari-homma, jossa useampi kuulostaa käyvän? Kuulostaa mielenkiintoiselta, kun kaikki sitä kehuu! Kunnioitettavassa iässä on muuten siskosi koiravanhus!

NINCA, minä oon antanut Mimosalle tuota Nutrician peruna-porkkanavelliä nyt noin viikon ajan. Välillä on tullut annettua suht isojakin määriä, mutta taitaa olla just tuo velli joka Mimsua itkettää, joten nyt oon pienentänyt määrää ja annan vaan aamuisin. Minä en oo ees ajatellut että siinä olis kermaa, ostin vaan just sen 4kk+-suosituksen perusteella :) Mulla kun ei mielenkiinto eikä aika riitä alkaa ruokia itse värkkäilemään..

Eilen siis yleensä niin hyväntuulinen tyttäreni veti taas mahtavat itkukonsertot. Rauhoittui ainoastaan kun käveltiin ympäriinsä, itku alkoi heti jos pysähdyin tai istuin alas. Puklasi raukka varmaan kaiken syömänsä ulos (mulla meni vaatteet vaihtoon jne.) ja lopulta nukahti. Loppupäivän oli taas oma iloinen itsensä. Pitänee siis vähän rajoittaa tuota vellin antoa, kun se selvästi käy mahan päälle..

Pakko vielä laittaa ulinaa tuosta painoasiasta: eilen olin vaunulenkillä ja näin oman kuvajaiseni jostain näyteikkunasta... Surullista.. Oon semmoinen tukeva plösähtänyt mamma, oikein kunnolla! Ryhtikin niin huono, ja selkä on jäänyt raskauden jälkeen ihan notkolle, joka oikein korostaa pömppöä.. Kait pitäsi joltain fysioterapeutilta kysyä jumppaohjeita tms, josko selkää voisi edes vähäsen saada normaalimpaan suuntaan. Miten on ees mahdollista että selkä jää tuolleen kaarelle!? Oon yläkropasta ihan S-kirjaimen muotoinen..

Vauvauintiin ilmottautuminen alkoi tänään, ja kun mies vihdoin ja viimein pääsi läpi, päästiin varasijalle 6.. Että se siitä sitten :( Pöh.

Hokasin just (välkky minä!) että jos soseen antaa jääkaappikylmänä, Mimsu työntää sen kielellä ulos suustaan ja irvistelee. Sitten tajusin lämmittää sen vesihauteessa, ja tyttö vetää omena-päärynää kuin vanha tekijä :D Kukapa nyt kylmää ruokaa tahtoisi syödä..

Ulkona joku (todennäköisesti meidän nuorempi koira) on vetänyt mielettömät torttukasat suoraan upouudelle terassillemme, ja vanhempi seniilihauva on paskonut suoraan korkean multakasan huipulle (miten ihmeessä se on onnistunut, ilman että kasa on lähtenyt vyörymään, kyseessä kuitenkin läski labbis?). Pitää varmaan lähteä ottamaan ukolle valokuva tuosta kauniista näystä, että näin paljon hänen työllä ja tuskalla rakentamaansa patiota arvostetaan..

Kakasta puheenollen, rusahteli työ vauveliinikin sen verran miehekkäästi äsköttäin, että se on moro! Duty calls!!

Serenity ja Mimosa 4kk

ps. Mihin muuten meidän esittelypino on tippunut? Ei oo tullut vastaan aikoihin..

Vierailija
5/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Missäs meiän kaikki enskat on? Hiljaista...

Pakko kai se on minun tulla vielä tänään vähän pinoa nostamaan ;)

Vai oli BURDEKIN plussannut, onnea!!! =D

SERE, voi tätä painon tuskailua... Ja minä paraskin tuskailmaan: Käytiin tänään Citymarketissa (normaalisti käydään aina Prismassa), niin päätin sieltä ostaa - kun muualla ei myydä - ensi viikkoa varten niitä Painonvartijoiden karkkeja, ja löysinpä jotain suklaakeksejäkin... Nooo, päätin sitten jo autossa maistaa niitä keksejä, että onko ne jotain yökköpahoja. Juu, eipä ollut ei... SÖIN KOKO HEMMETIN PAKETIN!!! Yhteensä 12 pistettä... (Ja mä saan syödä päivässä 21 pistettä...) Että turha tässä on enää valittaa, kun en pysty itteäni tuon vertaa hillitsemään... Ja piti säästyä keksit ensi viikkoon :( Parempi olla ostamatta niitä enää, ettei käy samalla tavalla. Hitto, että ärsyttää! Laitan ton menkkojen piikkiin, etten siksi voi vastustaa herkuttelua ;)

Meillä muuten Artulle maistuu hedelmäsoseet paremmin jääkaappikylmänä. Samoin tuntuu kasvikset menevän paremmin heti, kun vähänkin annos jäähtyy, vaikkei sitä lämmitetäkään kuin hetki. :O Omituinen kaveri :) Tosin Arttu vetää maitoakin jääkaappikylmänä, niin ei kai tuo sitten mikään ihme ole... Ja parempi varmaan sitten kun niitä hampeja rupee kunnolla pukkaamaan, että saa jotain viilentävää suuhunsa.

HAMPAISTA pitikin kysymäni: Voiko ne ylähampaat olla tulossa jo 2 viikkoa alahampaiden jälkeen? Arttu tuntuu ehkä hieman känkältä, ja tykkäis hirveesti pureskella kaikkea. Esim. tuttipullon tuttia on alkanut nyt eilen/tänään purra ihan tosissaan, kun ei enää jaksa juoda. Vai onkohan se vaan sitä, että se on nyt hiffannut ne hampaat siellä alhaalla, ja haluaa niitä käyttää... Tosin yläikenetkin on valkoisena... Hmm... No, aika varmaan näyttää sitten. Täytyypä muistaa vaan ottaa Panadolia mökille mukaan ;)

Nyt meen sähköpostia lukemaan, heippati hei!

Pi-Ki

Vierailija
6/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOULUUUUUN EEEENSKAAAAT, treffit pe (huomenna) tai la(18.8)? Vai ensi viikolla (oon kyllä muualla päin suomea silloin....)? Käviskö joskus puolenpäivän aikaan tai vähän jälkeen? Sama paikka kuin viimeksi vai pitäikö tavata ulkona?

Han

Vierailija
7/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen, me ollaan huomenna lähdössä mummilaan Utajärvelle koko viikonlopuksi :( Eli ainakin meiltä jää huomiset/lauantain treffit väliin..

S

Vierailija
8/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plöäh, ei voi mittää :/ Ens viikon alussa? En tiiä vielä mikä päivä ollaan lähdössä eepeelle, mutta varmaan vielä maanantaina uskoisin olevani maisemissa.

Vierailija
9/25 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ens viikon alussa passaa :) (Ja minä kun se aina hehkutan, että mulle passaa treffit millon vaan, ja sitten kun niitä ehdotetaan, niin ei passakkaan.. :/ ). Mutta tosiaan viikonloppu ollaan maalaismaisemissa, ens viikolla taas kotona.

S

Vierailija
10/25 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Missäs kaikki pikkuenskat luuraa? No, näistä keleistä tosiaan pitää nauttia niin kauan kuin niitä kestää. Voi nimittäin olla kohta naama rutussa kun alkaa syksyn sateet eikä olekaan niin kiva lähteä vaunulenkille.. Eilen oltiin työkavereiden kanssa lounaalla ja neiti käyttäytyi oikein mallikkaasti. Heräsi vasta kun lopettelin salaattiani ja naureskeli iloisena loppuajan. Kävimme myös ystäviemme viikon vanhaa tytteliä katsomassa ja AI KUN toinen oli niin pieni ja suloinen! Melkein vauvakuume iski! ;) hih! Illalla menimmekin miehen salibandymatsia katsomaan ja ette usko kun Oona oli innoissaan. Ei ollut metelistä moksiskaan (kenkät kirskuu, miesten karjahtelua, pilliin vihellystä yms) ja hihkui itsekin aina kun meidän nenän edessä olevaan maaliin tehtiin maali! Ainoa paha oli vaan että se oli vastustajien eikä Oonan iskän joukkueen.. ;) LOL

PI-KI ¿ mahtavaa että teillä on alkanut unet maittaa! :) Meilläkin oli viime yönä vähän parempi yö. 2 kertaa kävin laittamassa tutin ja neiti nukkui 23-06 + 6.30-9.30, eli ihan ruhtinaallisesti. Töihinkin olit ehtinyt! Se on kiva kun saa vähän vaihtelua vauva-arkeen, saa jopa jutella jonkun kanssa joka osaa ihan oikeasti puhua ja vastata! ;) ¿Emmentaalia¿ täälläkin odotetaan alkavaksi! Hyvin sulla niiden ¿termiittien¿ kanssa sujuu! Sopivan ikäinen tytteli.. Pidämme Oonan kanssa peukkuja että Helmi odottaisi teitä siellä mökillä.. * peukut pystyssä *

SERE ¿ en mä vielä mitään hampeja paikallistanut Oonan suusta. Ehkä ne itkut ja valvomiset oli vain sitä painostavaa ilmaa ja ukkosta yms. Minilattarit meni niin että äidit piteli vauveleita sylissä (hikistä hommaa ainakin meidän jötkäleen kanssa) ja tanssahteli. Piirissä, pyörittiin, heiluteltiin vauvoja, taputeltiin ja ¿vatkattiin¿ vauveleiden käsiä ja jalkoja. Kivaa puuhaa! Ollaan kotonakin jatkettu vähän samoja juttuja.. Mimsukin on jo 4kk!!! :)

Jepu, huomenna on edessä taas vauvauinti ja ajattelin yrittää lähteä Oonan kanssa jonnekin maratonreitin varrelle kannustamaan paria työkaveria. Mies menee yövuoroon ja kaikki tädit + mummot + papat on reissussa, joten me ollaan neidin kanssa ihan kaksistaan. Päivällä sentään pääsen muutamaksi tunniksi jumppailemaan. ;) MUKAVAA VIIKONLOPPUA!

Huiskutukset, Mammis & Oona 4kk+ [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Vierailija
11/25 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Hurja hommaa, ollaan siis lähdössä Mimosan isomummilaan maaseudulle viikonlopuksi, ja tässä yritän pakkailla.. Vaatetta tulee mukaan ihan mahdottomasti, hellevaatteet ja lämpimämmät vaatteet ja yöasut ja ulkovaatteet.. Kun ei yhtään tiedä minkälaista ilmaa siellä on tulossa! Siihen päälle vielä pyyhkeet, rasvat, Jekovitit, kortisoni, kosteuspyyhkeet, harsot, Tuttelit, vaipat.. Vois luulla että meidän neiti on lähdössä kuukaudeksi reissuun ;)

Tarkoitus olisi nukkua vanhassa aitassa, mutta jos siellä on kovin kosteaa/homeista/viileää, toki meillä on varasuunnitelmana nukkua esim. kodinhoitohuoneessa. Pirtissä ei haluta nukkua, vanhukset kun kömpii ylös ennen kukonlaulua, ja tietysti ekana pitää räimäistä raadio päälle kunnon vollyymilla :/ Kiva reissu siitä tulee, kunhan nyt aurinko vähän malttaisi pilkistää edes välillä..

Nyt kun on soseiden makuun päässyt, Mimsu vetäisi niitä varmaan purkillisen :) ihan mielissään söi äsken ruusunmarjaa, vaikka uusi maku, piti vain rajoittaa tuota määrää. Koskas sitä sitten kärsii alkaa syöttämään soseita ihan kunnolla noiden makuannosten sijaan?? Kun näyttää tytölle maistuvan, ja neuvolankin mukaan pitäisi painoa saada ylöspäin..

Hauskaa viikonloppua Enskuliineille, jatkanpa pakkailua

Sere ja Mimosa 4 kk

Vierailija
12/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo niin kaukana.. Tulen surffailemaan sitten kun täällä on joku muukin kuin minä.. ;)

Mammis + Oona pian altaassa pärskimässä :)))

Vierailija
13/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ihan vain onnittelemaan Hennaa plussasta! Ihania uutisia! :)

Me palailtiin eilen mökkireissulta. Oltiin Tahkolla vajaa viikko ja oli tosi mukavaa - kelit helli ja oli kaikkea kivaa puuhaa. Maanantaina aloitetaankin sitten harjoittelu päiväkodissa, kun kahden viikon päästä alkaa mulla työt ja Ainolla päikkäri. Jaiks!

Vilkutukset kaikille!

Karssuli & Aino 10 kk

Vierailija
14/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään kohta viemään Roope hoitoon anoppilaan et saadaan kotona siivottua varastot ja käytyä läpi esim. vintillä olevat hirveät määrät vaatteita - mikä lentää suoraan uffin säkkiin ja mikä jää odottamaan kirppisreissua...

Hennalle ja Burdelle onnitteluja plussasta! :) Ihkua että nyt alkaa tulla " tonskia" vai millä nimellä teitä pitäisi kutsua... =)

Painoasiaan pakko kommentoida kun siitä on juttua ilmoilla... ne pyörälenkit on täällä alkaneet tuottaa tulosta. Ihana huomata että vyötärö kapenee! Tosin löysää on edelleen ja paljon tehtävää että oon ihannemitoissa, mut se aina motivoi kun näkee jotakin tuloksia. PIKI - mulla menee n. tunti 15 min kiertää järvi. Meiltä on 3 km tuohon Hygen keskustaan joten tulee siis 6 " ylimääräistä" kilometriä. Eilen poljin taas ja oli ihan sikakova vastatuuli tulla takaisin päin. No, saipa rasvat taas kyytiä! =)

PIKI, upeeta et Arttu nukkuu pitkät yöt! Ehkä se on nyt rytmi muuttunut " pysyvästi :)

SERELLE ja Mimosalle mukavaa viikonloppureissua! =)

Mites MAMMIKSEN ja Oonan vauvauinti sujui?

Nyt pakkaamaan kamoja. Vähän jännittää et miten tuo hoitokeikka sujuu, mutta eiköhän se ihan ok mene.

Niin ja latasin muuten muutamia uusia kuvia Roopesta http://www.flickr.com/photos/27313742@N00/ jos joku haluaa käydä kurkkaamassa.

Terkuin,

Leenis & Roope tänään 4 kk =)

Vierailija
15/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on hiljaista, en kyllä muista mikä päivä itse olin kuulumiset kirjoittelemassa¿

Tämä äiti oli eilen pikapäätöksellä viihteellä, oltiin kavereitten kanssa läheisessä yökerhossa katsomassa hunkseja¿ihan kiva reissu, mutta melkoisesti aamulla väsytti kun eemeli heräili, vaikkakin eemeli ajatteli äidin parasta ja heräsi puol ysin aikoihin :o) itse kotiuduin vasta neljältä¿

Päätin sitten herätä kanssa samaan aikaan, kun miesporukkakin, kun miehellä on kova projekti päällä, kun vaihtaa kylpyhuoneenkalusteita¿mitä pikemmin on kylpyhuone taas koossa niin sitä äkemmin saa tavarat pitkin poikin lojumasta ja viimeistään ens v.loppuna pitää kaikki olla paikallaan, kun hiukka juhlitaan eemelin puolvuotisia ja nimipäiviä :o)

Eilen oltiin myös kuvaamossa kuvalla, kun on ollut tapana, että aina kun sisarkolmikosta joku pääsee ripille niin mennään sisaruskuvaan..eilen pääsi sitten meistä nuorimmainen ja mukana kuvassa oli myös isoveljen tyttö ja eemeli¿ saas nähdä millaisia kuvia tulee kun eemeli oli ainakin varsinainen känkkäränkkä kun oli päikkäriaika¿no aina vaikeampaa on saada ihan onnistunut kuva mitä enemmän on porukkaa kuvassa ja sit nuo pikkuset tuo siihen myös oman säväyksen¿no varmasti hauskoja kuvia tulee ainakin :o)

BURDELLE JA HENNALLE PLUSSASTA ISOT ISOT ONNITTELUT!

SERE toivottavasti teillä on onnistunut v.loppu reissu! ja tosiaan ei tarvitse kauaksi aikaa kotoa lähteä kun tavaraa tätyy pakata mukaan ihan hirmuisesti¿ja niin se mimosakin on soseiden makuun päässyt, hyvä :o) ja tyttöystävän hakureissu sujui ihan mukavasti, tyttö ainakin oli suloinen kuin mikä mahdottoman pitkien mustien hiuksiensa kanssa :o) no ei vissiin ensisilmäyksellä vielä tainnut kovin suurta rakkaustarinaa syntyä :o)

KARSSULI teillä ollut mukava mökkireissu, hienoa! ja sua jo pian työt kutsuu ja ainoa hoito..tsemppiä niihin! niin se ainokin vaan on kasvanut jo isoksi tytöksi :o)

MAMMIS mites sujui vauvauinti? rattoisaa iltaa teille ihan tyttöjen kesken! me ollaan kans ilta eemelin kans kaksistaan, kun mies lähtee portsarihommiin¿babybioreissu meni hienosti ja oli oikein mukava kokemus,uskon, että mennään uusiksi kun tilaisuus taas tulee :o) hiukan eemeli untaan kitisi, mutta nukahti kuitenkin syliin..tosi mielenkiintoinen oli eemelin mielestä myös koko seinän kokoinen telkkari

:o)

PI-KI tosi hienoa, ett teidänkin yöt sujuu mallikelpoisesti¿ meilläkin vielä, tuntuu se vaan niin mukavalle, kun saa itsekin levättyä öisin kunnolla :o) paitsi, että yhä edelleen on käytävä kurkkaamassa, ett hengittääkö eemeli :o) ja olisin mäkin paljon ennemmin ostanut uudet matot kuin pessyt vanhat :o) vaikkakin se ei mun mielestä ole mitenkään pahaa hommaa, kun kelit on hyvät¿

Nyt tarttis mennä laittamaan eemeli päikyille ja ite kans mennä lepäilemään, jossain vaiheessa päivää väsyttää taatusti¿

Pajuska ja eemeli tänään 6kk, siis tarttisko meidän nyt siirtyä isojenpuolelle, iik!

Vierailija
16/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka harvoin kirjoittelenkin, nyt sentään ehdin taas vähän lukea alkuviikon pinoakin.

En tiedä onko hampaita tulossa vaiko mikä Lauria vaivaa, kovin on kitiseväinen ja ei tykkää olla oikein muualla kuin sylkissä ja silloinkin kun liikutaan. Tiistaina homma meni niin pahaksi, että annoin supon, siihen sitten rauhoittui sen veraan että saatiin syötyä ja mentyä nukkumaan. Oli meinaan huumori aika kaukana siinävaiheessa kun pikkumies oli huutanut n. 3 tuntia melkein taukoamatta. Onneksi miehellä on nyt loma niin oli sitten vähän auttamassakin kun olivat juuri rakennushommat lopetelleet.

Seksiasioista vielä: Mulla oli ne cerazetten minipillerit käytössä reilun kuukauden ensin tuli sellaiset kuukautisten oloiset vuodot, sitten oli n. 6 pv taukoa ja taas vuotelin pikkasen joka päivä, sitten 9 pv tauko ja taas vuotelin, sitten rupesi ottaan pattiin kun koko ajan sellaista pikkuista tiputtelua ja kohta olen nyt sit ollut ilman viikon. Ensin olikin ihan kiva, mutta nyt taas tiputtelee, onkohan hormonivaikutus vielä päättä tai muuten vain sekaisin. Lisäksi ne Veivät koko halut. Ne normaalit halut, jotka imetyksen aikana sentään ovat säilyneet lähtivät kokonaan, no onneksi oli sitä vuoto niin ei tarvinnut sen enempää mitään selitellä, pidin miestä sitten muuten hyvänä..... Nyt olis taas halut tallessa täytyypi toivo että toi tiputtelu loppuu. Me kyllä pystytään ihan normaalisti touhuileen sängyssä ja jopa sohvalla, jos siltä tuntuu. Itsellä vaan välillä tosi masis olo sen röllykkä vatsan vuoksi. Onneksi jumpat alkaa pian... jos sitten sais itsensä takas omiin mittoihin. Eipä tosiaan ole kauheen seksikäs olo kun katsoo vatsaansa. Rinnat mulla pikkasen isommat kuin ennen, mutta kait ne siitä kutistuu omaan a kuppiinsa kun tässä lopetellaan imetystä.

Mammikselle siitä korvien putsauksesta. ÄLÄ ihmeessä mene sorkkimaan sinne korvakäytävään. Aukuisetkaan ei sais niillä topseilla putsailla korviaan niin saatika sitten vauvalle. Eli putsaile vain siitä ulkokorvasta se mitä sieltä on vahaa valunut. Jos putsailee tikulla niin se voipi vain aiheuttaa sen että se vaha menee sinne isoon paakkuun eikä tulekaan helposti ulos.

Hennalle onnittelut plussasta. Mitenkä vanha Joel nyt siis on , tulle aika pieni ikäero, mutta se on kivaa että sitten on seuraa toisistaan.

Vierailija
17/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMIS, miten meni uinnit?

LEENIS, ihania kuvia pojasta!! :) Niin hymyilevää vauvaa oli että :)

Ei mulla oikeestaan mitään kummempaa ollut, kunhan tulin moikkaamaan o/

Han ja Sampo 6,5kk

Vierailija
18/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Tulin vain ilmoittamaan, että Lenni oppi juuri kääntymään selältään mahalleen. Enää ei ole vahinko, vaan ihan systemaattista toimintaa! Oli niin innoissaan uudesta taidostaan, että oppi samalla myös ihan oikeasti nauramaan ääneen!

Ihana lapsi!

Nyt jatkan siivousta, kun pojat vielä nukkuu ja on siten poissa tieltä ;-)

Kesis ja Lenni 4,5 kk

Vierailija
19/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tulkaa kaikki kynnelle kykenevät ensi perjantaina äitien terassitreffeille! (Tai jos on kylmää, ehkä sisätiloihin.) Olisi kiva nähdä ruuan ja juoman merkeissä ihan ilman vauvoja. Ja ainakin kaikki ymmärtää, jos joku lähtee superaikaisin kotiin - ei tarvitse selitellä ;)

Vierailija
20/25 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tässä pikaisesti kirjoittaa jotain kun Kari köllii leikkimatolla ja tuijottelee ja juttelee lelukukkaselle. :) jotenkin niin suloista kun tuntuu että Kari kertoo päivän tapahtumista kukkaselle ja hyyilee välillä leveästi.. Oltiin siis päivä elomessuilla katselemassa.

Ja nyt ihan toiveekkana kerron ilouutisen. Kari on ruvennyt taas kakkimaan normaalisti. :) oli taas tässä välissä 6pv kakkimatta mutta to alkoi tapahtua illalla ja pe tavaraa tuli useammankin kerran päivässä ilman mitään kauheita ähinöitä ja kitinöitä. ja tänään on hyvällä mallilla jatkunut.

nyt herra alkaakin jo hermostumaan kun kukka ei juttele takaisin. on se vaan välillä niin seuran kipeä.

Jos sitä illalla ehtisi paremmin kirjoittelemaan...

emka ja kari