Hlvetin paska äijä !!!
äijällä on nyt muutaman kuukauden ollu päällä juomisputki-jokainen vapaapäiva juopottelemassa
viime viikolla se myöhästyi aamuvuorosta niin monta kertaa että vikana kertana vaan jätti menemättä-ilmoittamatta mitään työpaikalle(on vielä koeajalla) eli saanut potkut aivan varmasti !
no on siis ollut tämän viikon kotona. ja mä työssä. no ei siinä sinänsä vielä mitään, mutta se ei tee mitään täällä !! laitoin tänään aamullakin tehtävälistan,en edes hirveän isoa , ja kun tulin lasten kanssa kotiin, ei ollut mitään tehnyt !!
soitin sille vielä töistä kuudelta, että missä oot, niin herra oli kavereiden kanssa juopottelemassa !! " tuun pian" ja kello on 10 eikä äijää näy missään..
ja vielä lupasi olla koko päivän kotona ja siivota..
anteeksi sekava teksti, mut mua niin ottaa päähän !!!!
Kommentit (5)
niin helppoa ole. Mutta kyllä tuo jo kuulostaa ap niin holtittomalle, että varoitus olisi paikallaan. Mistä miehesi luulee saavansa rahaa teille?
oon niin vittuuntunu paskiaiseen t. ap
Mutta tiedän senkin, että paskiainen ei muuksi muutu vaikka voissa paistaisi, ja koska jokaisella on vain yksi elämä joka on liian arvokas tuhlattavaksi, niin...
aina ei eroaminen ole helppoa, ei ne muuksi muutu, vaikka itse kuvitteleekin toisen pelastavansa.
Pakkaa sen tavarat ja jätä oven ulkopuolelle odottamaan ja vielä lappu, että takasin ei ole tulemista ennenkuin parantaa tapansa!