Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy sanoa, ettei tää kotiäitiys sovi mulle! Ja vuosi vielä pitäis jaksaa!

Vierailija
15.08.2007 |

Esikoisen kohdalla mies jäi hoitovapaalle vanhempainvapaani jälkeen, ja nyt kuopuksen synnyttyä minä. Ja kyllä täytyy sanoa, että paljon mieluummin olisin töissä. Vaikka lapset ovat toivottuja ja rakastan niitä, en vain yksinkertaisesti sovi kotiäidiksi! Kaipaan todellakin aivoilleni jotain muuta tekemistä, ja tuntuu, että näivetyn tänne kotiin!

Miehen kanssa on sovittu, että jatkan töitä syksyllä 2008... Miten ihmeessä jaksan vielä vuoden????

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytyy tietoa netissä opiskelusta?

Vierailija
2/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä lähden tästä sitten pian töihin, kun sitä omaa aikaa ei muuten saa järjestettyä. Pienet lapset täälläkin. Katsotaan, mistä valitan kuukauden päästä...

Vierailija
4/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisena et ole hyvä äiti lapsellesi. Lapsi aistii kyllä että äiti ei voi hyvin, eikä silloin voi hänkään.

Parempi kaikille että tekisit oa-työtä.

Vierailija
5/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele, jatko-opiskele, tee lisätöitä jne.

Vierailija
6/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaa tunnustaa ettei vaan viihdy kotona. Minäkin oikeasti olen paljon mieluummin töissä. Kotona ollessani tein paljon lasten kanssa juttuja (tein itse pelejä esim. muistipelin englanniksi) , retkiä yms. että sain haatetta aivoilleni, sillä uskomatonta kyllä minulle selvisi, että loppujen lopuksi lapsen kanssa voi käyttää paljonkin aivojaan.

Vierailija
7/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kaksi. Teen koko ajan lisätöitä oman firman kautta, olen opiskellut kaksi uutta kieltä, jatkanut oman alan opintoja... Kunnostanut ja remontoituttanut meidän talon ja kesämökin, autellut siskon firmassa jne. Ei todellakaan ole aivot näivettyneet!

Vierailija
8/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
9/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyä ei ole alallani mahdollista. Opiskelu yms ei mahdollista (meihen työn vuoksi ja muuta tukiverkkoa ei ole).

Oma valinta tämä on, joten siksi en kenellekään " livenä" valita, mutta nyt voi kai tunnustaa :) Ja kaikille tiedoksi, lapseni eivät kärsi, ovat ihan onnellisia kotona ja vanhempi saa tarpeeksi virikkeitä kerhossa. Niin, ja osan aikaa olen ihan tyytyväinen mutta välillä tuntuu ensi syksi NIIIIIIIIN kaukaiselta ja on jo hinku töihin (kuulun sellaisiin työaddikteihin, joten siinä mielessä tämä on tehnyt minulle hyvää!).

Vierailija
10/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun onnistuu myös netissä. Ja/tai etäopiskeluna.

Vierailija
11/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollapa kotiäiti. Tänäänkin on herätty klo 6, jotta ehtii mahdollisimman aikaisin päiväkodille. Rankan työpäivän jälkeen uhmaiset tenavat kotiin, lenkille koirien kanssa, ruoka liedelle, tiskone tyhjäksi, sapuska pöytään, pyykkikone pyörimään, laskut maksuun jne. jne. Ilta jatkuu peseytymis- ja vessatusrumballa, jonka jälkeen päivän rauhallisin hetki, iltasatu. Kaadun rättiväsyneenä sänkyyn klo 21 herätäkseni taas klo 6.

Vierailija
12/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pienet lapset että kun he nukkuvat myös minä nukun. Eli olen kertakaikkiaan niin naatti illalla etten kyllä enää silloin jaksa opiskella. Ja oma valintahan sekin on, eli siinä mielessä kommenttisi on kyllä oikea! Eli siinä mielessä hoitaien puute rajoittaa...

Vierailija
13/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvä äiti, jolla mies, joka tekee myös kotiaskareita ja hoitaa muksuja

Vierailija
14/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hoitaa aamurumbaan ja menee myöhempään, jotta lasten hoitoaika ei venähdä. Luonnollisesti hän tulee siksi vasta illalla.

Vierailija
15/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se kun onnistuu myös netissä. Ja/tai etäopiskeluna.

Vierailija
16/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliä, avointa yliopistoa, atk:ta.

Vierailija
17/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se hoituisi kokonaan netissä. Kyllä joskus täytyy ihan itse livenä käydä koulussa paikan päällä. Monessa tutkinnossa aika paljonkin.

Vierailija
18/18 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki MLL:stä hoitaja niille päiville!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi