Naapurit ahdistaa älyttömästi
Onko muilla sellaista oloa, että naapurit kyttää teitä ihan koko ajan? Mua ahdistaa nykyään ihan älyttömästi kun koko ajan tuntuu siltä, että siellä kytätään, mitä meillä tehdään. Ollaan jossain vaiheessa oltu ihan väleissäkin, mutta sitten jäivät kiinni meidän juttujen levittelystä ja pistin ystävyyden jäähylle. Noilla ei ole mitään elämää, eivät koskaan käy missään ja tuntui että yrittivät tavallaan elää meidän kautta urkkimalla joka asiaa ja tunkemalla meille vähän väliä milloin milläkin syyllä. No nyt kun tilanne on tää niin mua ahdistaa suunnattomasti kun on sellainen olo, että koko ajan joku siellä kyttää. Ehkä oon ihan vainoharhainen...
Kommentit (25)
Nuorena luulin, että naapureihin kannattaa tutustua ja kutsua kahville.
Nyt vanhana tiedän, että sanotaan päivää kun kohdataan. Ei mitään muuta. Koskaan (pois sulkien hätätilanteet).
Naapuri kyttää päivät Hervannan isointa parkkipaikkaa pahoittaakseen mielensä <3
Kerrostalokyylä kyylää rakennuksen jokaista yhteistä neliömetriä ja ulkopuolta myös. Ja kertoo näistä kyyläyksistään!
Mulla oli kyttä naapurinäijä mutta ei avannut ovea silloin, kun olisin kertonut että mun auto tais alkaa just palamaan sun auton vieressä.
En pidä yhteyttä naapureihin.
Tervehdin, siinä kaikki.
Piereksin vessassa kovaäänisesti, kannan kotiin näkyvästi lonkeroa ja olen myrtsi. Pysyvät kaukana, eli kaikki hyvin.
Miksi siitä pitäisi tuntea syyllisyyttä, että elää kuten haluaa?