pienellä ikäerolla olevien lapsien äitejä huhuilen
Olis mukava vaihdella ajatuksia ja välillä purkautuakin ihmisille jotka ymmärtää /..
Eli lapset mulla 1 v 3 kk ja vauva 7 viikkoa ja härdelli sen mukanen ajoittain!
Laittakaa meili osotetta niin tutustutaan ja miksei järkätä tapaamistakin!!
Meidän poppoo on riihimäeltä.
Kommentit (7)
Meillä on kolme tyttöä jotaka on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005 ja 10.01.2007 ja odotan neljättä ja rv on nyt 10+3,itse olen 25v naimisissa oleva kotiäiti.Laita meiliä jos kiinnostaa.
jonna.leppanen@pp2.inet.fi
ikäeroa 1,1vuotta.Elikkä " isosisko" nyt 1,4 vuotta ja pikkusisko 3kk:tta.Joten härdelliä meilläkin! Olen 35- vuotias,avoliitossa.Asumme puolen tunnin ajomatkan päässä Riksusta. J auto käytössä. Jos kiinnostaa; mailaa riitta.anttolainen@phnet.fi
tytöt syntyneet himpun verran alle 13kk ikäerolla.Tosin ovat jo pian 5- ja 4-vuotiaita neitejä. Perheestä löytyy lisäksi pian 8kk ikäinen tyttö.
Minuun saa yhteyden essiini@hotmail.com
Meillä lapsosilla ikäeroa tosin jo hieman enemmän eli 1v 7kk, mutta härdelliä täälläkin. Poika on 1v 8kk ja tyttö reilu 3 vko eli uuden opettelua. Asumme myös Riihimäellä. Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia ja joskus tavatakin, niin laita meiliä tulemaan.
monimuu@luukku.com
Perheessämme 3 tyttöä. Esikoinen 2v10kk, keskimmäinen 1v5kk ja kuopus 3kk. Eli ekan ja tokan ikäero 1v5kk ja toisen ja kolmannen 1v2kk. Eli kotiäidin päivät ovat hyvinkin työn täyteiset :)
Meiliä saapi laittaa: aiha0406@hotmail.com
AIHA
Meillä lapset 4v, 1v3kk ja kaksoset 5 vkoa. Asustellaan pk-seudulla. Saa mailailla : ) rusin4@luukku.com
Nyt kyllä vauva-aika jo ohi. Pienempi nyt 1v3kk, mutta tuoreessa muistissa edellinen vuosi =)
Laita meiliä ouvi@suomi24.fi