Mustasukkaisuuteen hoitoa? Mies leikkasi raivoissaan jo tukkanikin lyhyeksi
Mies ei siis ole mitenkään väkivaltainen, mutta eilen leikkasi mustasukkaisuuskohtauksen kynsissä multa ponnarin irti. Järkyttyi kyllä itsekin niin, että alkoi itkemään. Mistä me voitaisiin saada apua?
Kommentit (25)
Onkohan tuohon enää saatavissa apua... Tuollainen primitiivireaktio vaan ei enää kuulosta kovin terveeltä.
Jonkin sortin terapian tarpeessa tuntuisi mies olevan. Tajuaako itse olevansa jo liian mustasukkainen?
Tuosta ei ole kyllä väkivaltaisuus kaukana. Käsiksi käymistähän tuo on, voisiko jopa luokitella jossain määrin lieväksi pahoinpitelyksi?
Parisuhdeterapiaa? Miehelle yksilöterapiaa? Ottakaa vaikka ensi ködessä yhteyttä terveyskeskuksen lääkäriin joka sitten lähettää eteenpäin, tai suoraan yksityiselle psykiatrille.
Mustasukkaisuuten joka on jo noin sairaalla tasolla ei ole hoitoa!
Vai, että ei ole väkivaltainen mies... mulle ainakin toi hiustenleikkaus olis ollut pahempi kuin lyöminen!
Ja tuskinpa ihan nätisti annoit leikatakaan - väkivaltaa varmasti käytti myös saadakseen leikattua.
Mies tarvitsee apua...
Oman kaupungin nettisivuilla voi olla myos hyvaa tietoa, esim. joku kriisinumero psyykkisiin ongelmiin, perheongelmiin jne.
Ei kannata jaada piilottelemaan ja hapeilemaan, kerro asiasta heti jollekin, ammattiauttaja, ystava, sukulainen. Pida huoli ettet / ettette jaa yksin.
mutta eivät tiedosta sitä itse esim kaverini väittää kivenkovaan että mies on ilman mitään syytä mustasukkainen vaikka olen omin silmin nähnyt kun hän provosoi. nyt he ovat onneksi eronneet kun meni väkivaltaiseksi lopulta. olisivat kyllä apua saaneet hakea.
Jos annat olla, mies ottaa sinulta kaiken itsenaisyyden ja sinusta tulee mielisteleva ja pelokas varjo nykyisesta itsestasi. Miehesi kaytos on tosi torkeaa, noin ei saa ketaan kohdella, etenkaan ihmista jota vaittaa rakastavansa. Ala vahattele tuota tekoa, ihminen jolla on itsetunto kohdallaan raivostuisi ja voisi jopa tehda rikosilmoituksen, tai vahintaan pakkaisi laukut heti!
kun tiedän miehen taipumuksen mustasukkaisuuteen. Eilinen tilanne johtui siitä, että törmäsimme kadulla entiseen (yli 10 vuoden takaiseen) poikaystävääni, josta en ollut miehelleni puhunut. Mies ajatteli, että minulla on jotain salattavaa. Mutta väkivaltaa ei leikkaamiseen liitynyt, mies teki sen niin yllättäen takaapäin. Kuulostaa ehkä hullulta, mutta haluaisin vielä yrittää miehen kanssa. Meillä on yksi lapsi.
Pelottaako mies sinua, pelkaatko omassa kodissasi?
Kyllä mä paskana olisin jos ukko olis mut aikoinaan heittäny pellolle mustasukkasuuteni takia. Se johtui aikaisemmasta huonosta liitosta,. jossa mun itsetuntoni poljettiin. Ajan kanssa ja tunteja ja taas tunteja puhumalla miehen, kavereiden ja jopa psykologin kanssa sain siihen avun ja enää mustasukkaisuutta ei juurikaan esiinny.
Minusta tuntuu, että haluaisin itsekin jutella jollekin.
ap
ja niinhän ne aina muka katuu! Tuosta se kyllä vaan pahenee...
Jos et saa haettua apua tai mies ei siihen suostu, älä jää liittoosi. Pelkään puolestasi.
Mies on kuitenkin yhteisen lapsen isa, eli tulee aina olemaan kuvioissa mukana jollain lailla.
Nykyisin kylla aika paljon pyritaan nimenomaan hoitamaan perheena, onhan se selvaa etta sinakin tarvitset keskusteluapua.
Ja tuo, mitä sanoit siitä, että olet jo käynyt varovaiseksi miehesi mustasukkaisuuden takia, vahvistaa sitä, että henkinen väkivalta on jo alkanut vaikuttaa...Ei sinun pitäisi joutua varomaan tekemisiäsi ja sanomisiasi liitossa, jos itselläsi ei ole mitään salattavaa.
Nyt silmät auki ja katsot tilannettanne realistisesti ja rehellisesti. Minä en toista tuollaista - tai pahempaa - temppua jäisi odottelemaan (enkä muutenkaan katselisi miestä, joka on niin mustasukkainen, että joudun jo muokkaamaan omaa käytöstäni sen takia). Vähintään asettaisin yhdessä edelleen yrittämisen ehdoksi tarkoituksenmukaisen terapian, jota miehesi tulee hakea VÄLITTÖMÄSTI!
tervehdit exää vaikka hän on niin nobody ettet edes hänestä miehelle ole kertonut. kyllä mäkin olisin mustis jos joku ihana nainen tulis vastaan eikä mies olis hänestä kertonu vaikka muista on ja jos tapaaminen olis lämmin. en kyllä tukkaa leikkais mutta vähintään paha mieli olis. ja saattaisin pari valittua sanaa sanoa ellen tietäis että mut leimataan heti sairaalloisen mustasukkaseks.
on normaalia, toisen hiusten leikkaaminen mustasukkaisuuden vuoksi ei ole normaalia.
vaikka provosoisikin, niin se ei oikeuta toiseen kajoamiseen. Kuulostaa ap nyt siltä, että tilanne pahenee. Tiedän naisia jotka ovat ryhtyneet elämään niin, etteivät ole missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. ei ole mitään provosointia, vaikka entinen miesystävä vastaan kävelisikin.
Tai jos pienia lapsia niin kysy ihan lastenneuvolasta etta miten eteenpain. Tsemppia!