^^ SyySSiSSiT keskiviikkoon ^^
Koitetaan välillä yhden päivän pinoa, kun niiin oli tuota tekstiä edellisessä - joka on tässä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11008831&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (22)
Oli ihan kiva ukkonen viime yöllä. Tuli mieleen kuinka pelkäsin ukkosta 3 -vuotiaana ja itkin ihan kauheasti ja äiti vihaisena yritti hiljentää minua. Ehkäpä täällä Helsingissä on viileämpää kun on tuo meri tuossa ettei yöllä ainakaan mulle ole tullut kuuma. Voi tosin johtua siitä että nukun ekassa kerroksessa.
Joku sanoi siitä syntyneet.fi sivustosta,ja päätin käydä siellä sitten. Kiitos vaan hyvästä vinkistä!
Tänään lyhensin ruusupuskia...olen ihan amatööri. Tuli ihan kauheeta jälkeä. Sanoin muulle perheelle että saavat kerätä katketut oksat maasta, kun on vähän vaikea kyykkiä muutenkin tän mahan kanssa. en edes ymmärrä et miten joku voi marjastaa ison mahan kanssa. En ole ikinä muutenkaan tykännyt kyykkimisestä. En ole kovinkaan notkea.
Typykkä, kiitos kirpparitiedosta! Onko se päivällä vai illalla? Samalla tiedotan sulle, että Latokasken asukaspuistossa on tämän kuun viimeisenä perjantaina (onko 30. vai 31. päivä) kirppari klo 10-12. Eli sielläkin voitais treffata. Ilmoittele jos olet tulossa. Toivon, että olen silloin vielä yhtenä kappaleena!
Kewa, kovasti lähettelen täältä tsemppisäteitä teidän kotiinne! Voi kun saisitte kunnolla keskusteltua. Suomalaiset miehet on välillä just tuollaisia jössököitä, että puhuminen on vihoviimeinen mielessä oleva asia. Pystyisitkö purkamaan tuntojasi hänelle kirjeessä? Tylsää nimenomaan tässä tilanteessa, kun sun pitäis keskittyä synnytykseen ja kerätä siihen voimia.
Taidan myös jättää tuon Jumbon tapaamisen väliin, vaikka kiva olisikin treffata! Mulla on nyt tämä kolmen lapsen yksinhuoltajuus " päällä" vielä muutaman viikon ja tuota lasten kuskaamista ja aikataulutusta on jo niin, että pää meinaa välillä hajota. Mutta yllättävän nopeasti tässä on jo puolet miehen reissusta takana. Ja onneksi ei ole vielä merkkejä synnytyksen lähenemisestä.
Huomenna taas neuvola ja oma terkkari pitkästä aikaa. Nyt taidankin sitten siirtyä viikon välein aikoihin. Ihan hyvä niin.
Minäkin olen muuten nukkunut tosi huonosti. Eka en meinaa saada illasta unta, vaikka olen ihan väsy ja sitten pienin on heräillyt useita kertoja. Sitten vielä esim. tekstiviesti puoli seitsemältä tai puhelu keskellä yötä, että väsy on varma. Mutta onneksi olen saanut nyt parina päivänä torkuttua pienet päikkärit, että olen hengissä, enkä ole kuristanut lapsia. =)
Mukavaa äippäloman alkua Colikselle ja voikaahan muutkin hyvin. Kukahan on se seuraava synnärille lähtijä, umako kenties?
apinaemo 36+3
ps. Pitäis pakata se sairaalakassi, mutta ei huvittais, koska en vielä halua lähteä synnyttämään...