Lue keskustelun säännöt.
Näkyykö jossain jos kerätään katsomiskertoja sun omat omien tietojen kurkkimiset?
14.08.2007 |
Nyt pari päivää ollut " hahmo" , ja katsomiskertoja yli 50! Itse olen muutaman kerran katsonut miltä näyttää (kirjautuneena sisään).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisko sekavampaa olla ;)