HÖH näin Ticketin uudet haalarit.................
Jumbon Jesperissä ja poikien väritys oli joko yksivärinen oranssi tai kuviollinen aivan järkky vihreä oranssilla vuorella ei sitten napannut yhtään.Tytölle oli sitten kuviollinen musta/pinkki joka oli aivan ihana tai tietty oranssi.Olin menossa ostamaan 2 vuotiaalle pojallemme sen kuviollisen mutta kauppaan kyllä jäi .Olen jostain saanut päähän että poikien kuviollinen olisi rusehtava onko joku nähnyt muita värejä jossakin ?Makuasiahan nämä värit tietty ovat =O) Onko joku bongannut jo 2-osasia toppa tickettejä missään ? Ulkona 27 astetta lämmintä ja tämä äityli miettii toppapukuja =O)
Kommentit (22)
Ja mitä maksaa? Mietin tässä minkä merkkisen toppapuvun ostaisin pojalle....hmmm tosi ajankohtaista ;)
Mitä värejä VDT:llä on pojille?
nythän on tullut vasta Othello-mallit. Baggiet tulevat myöhemmin (yksiväriset).
Ver de terreä myy myös Zicco (tosin en tiedä tuleeko sinne talvivaatteita).
Meillä oli viimetalvena VDT:n haalari ja oli ihana, mutta iso miinus oli että vesi meni tosi helposti sisään vetoketjun alaosasta (jos oikein tarkkaan katsoo niin haalareissa on siiänä kohtaa pieni aukko). Vaikka meidän tytöö yleensä kiertää kaikki vesilammikot ja " rymypaikat" kaukaa niin siltä oli maha märkänä.
Ticketin baggiekin taitaa olla ilman " tuulilistaa" mutta meillä se ei kastunut kuten VDT teki =(
Täksi talveksi ostettu Ticketit, kun ne ovat aikaisempina vuosina osoittautuneet parhaiksi meillä käytössä olleista haalareista.
useampan vuonna muksuilla käytössä ticketin baggie haalari ja on kyllä ehdoton ykkönen.Yksinkertainen klassinen malli ja mielettömän lämmin ja kestää kulutusta hyvin.Kosteuden pito huippu hyvä mielestäni .Meillä on aina ollut yksivärinen ja sentakia olisin nyt halunut " Othello" mallisen lehtikuvioisen mutta kun se oli niiiiiiin vihreä...........Ehkä siihen silmä tottuisi vai ostaisinko sen pinkki mustan kun se oli niin söpö =O) hehheh no en ehkä kuitenkaan kun on pieni mies kyseessä.
Olen haaveillut mustasta haalarista tytölle, mutta ajatus tuntuu vähän liian hurjalta, ehkäpä tuo pinkki-musta olisi kiva. Tosin meilläkin jo yksi Ticketti kaapissa..näitä haalarijuttuja on niin kiva pyöritellä päässä :)
ja Helsingissä bunuelissa 125 tai 129e muisti pätkii =O)
musta/vaal.punaisen ja oranssin haalarin ja koneelta tuli molemmille haalareille hinnaksi 118,- (kpl) vaikka molemmissa haalareissa oli hintalappu 139,90,-
Myös Jumbon JJ:ssä tuli tämä alennettu hinta, joten luulen että eivät vaan ole ehtineet merkitä haalareihin tätä edullisempaa hintaa.
minulla on täksi talveksi 5v. pojalle musta Ticket. Inspiraation tähän väriin sain kun olin 4 vuotta sitten Köpiksessä ja näin siellä melko pienillä pellavapäisillä pojilla mustia sadeasuja eivätkä ne näyttäneet ollenkaan niin hurjilta kuin voisi kuvitella. Nyt olen sitten uskaltautunut kokeilemaan, saa nähdä jääkö ensimmäiseksi ja viimeiseksi mustaksi vaatteeksi lapsen kaapissa...
Tänään viimeksi soitin Aapiskukkoon Helsingissä ja sanoivat että saavat haalarit vasta elokuun lopulla ja muuta Ticketin toppavaatetta ja untuvatakkeja syskuun alussa. Yksiväriset Baggiet tulossa viidessä värissä ja hinta n.119¿. Baby Baggie tuli ainakin ruskeena (syy miksi soitin).
Taalla yksi ulkomaanmamma utelee, etta loytyyko Ticket ja Ver de Terre haalareiden valmistajien nettisivuja tai haalareiden kuvia jostain? En googlettamalla loytanyt....
Mielenkiinnolla olen lukenut kaikki haalarikeskustelut lapi, meilla on ehka Suomi-matka tiedossa tammikuussa ja meidan neiti olisi silloin 1v3kk ja haalareille olis tarve ja taalta niita ei saa.
Ennen tammikuuta ne pitaa varmaan ostaa, etta saa oikean kokoiset ja mieleiset? En ole tullut tutuksi Hgin lastenvaatekauppojen tarjonnan kanssa, eli minka verran vaatetta sisaanostetaan.... loppuvatko koot jo ennen talven alkua?
Kiittaen etukateen
Täältä löytyy jotain värejä:
http://www.butik-bambino.dk/group.asp?group=217&sub=117
Mutta ei läheskään kaikkia värejä.
Ticketillä on myös omat nettisivuit www.ticket2heaven.dk mutta sinne ei ole vielä päivitetty talvimalleja (ja niistäkin on yleensä ollut tosi huonosti kuvia).
Katsopa täältä: http://www.butik-bambino.dk/group.asp?group=217&sub=117
Butik-Bambino on päivittänyt sivuilleen jo Baggiet ja Baby-Baggiet. Takkejakin löytyy jo pienten koossa.
Oltiin ihan samaan aikaan vastaamassa ja ihan samaa asiaa ;-)
Kyselin meilillä Ticketiltä, milloin päivittävät nettisivunsa. Tässä vastaus:
We are having some tecnichale problems at the moment, but hope to be on air within the next weeks with the new collection.
Sorry for the delay
Br
Trine kornerup jensen
Marketing & PR
katsoin että tuo kirkas vihree onkin aika vinkee :) tuolla bambinon sivuilla näytti vaan kokoja 80cm asti, mutta kai niitä kuitenkin olis isompiakin ?
http://www.butik-bambino.dk/product.asp?product=13722&sub=117&page=1
oli tullut sivuille lisää haalareita ja värejä sitten viime käynnin..
entä osaisko joku " ticket-tietäjä" ;) kertoa, mitä eroa näillä kahdella alla olevalla haalarilla on..toisessa kaksi vetoketjua ja toisessa yksi joo, mutta miten muut ominaisuudet..? ja onko ticket pienellä toimiva? meidän pienimmälle on vaunuhaalari, mutta ainakin kevättalveen tarvitsee jo kost.suojatun...onkohan ticketin mallit liian pussimaisia ja hankalia pienellä...
http://www.butik-bambino.dk/product.asp?product=13719&sub=117&page=1
http://www.butik-bambino.dk/product.asp?product=13725&sub=117&page=1
toi jälkimmäinen on " vauvahaalari" eli hihat ja lahkeensuut saa käännettyä kiinni. Saumoja ei ole teipattu, mutta kangas on vedenpitävää. On myös hieman ohuempi kuin Babybaggie tai baggie. Malliltaan ei ole niin reilua kuin ensimmäisessä linkissä oleva Baby Baggie.
Meillä oli viimetalvena vauvalla käytösää tuo vauvapuku (lähinnä vaunuissa) ja siihen oli oikein hyvä.
arvelinkin että jotain " vikaa" on tuossa toisessa oltava kun hintaerokin sen verran suuri. Eli babybaggie olis siis oltava, koska ainakin lopputalvesta maassa jo möngitään ja vesi-loskassa uidaan ;)
ja kumarrus Kiinasta :-)
Viela jos joku paakaupunkiseudun mammoista jaksaisi vaantaa vastausta:
1. Hgissa parhaat paikat ostaa talvihaalari?
2. Onko kokemusta, mika merkki on paras hyvin hoikalle " kukkakeppi" rakenteiselle pikkuneidille? Olen lukenut niin monta keskustelua, ettei enaa jaanyt mieleen, mika olisi paras merkki hoikalle lapselle.
Ajattelin laittaa mummot asialle, ja olisi kiva antaa vahan ohjeita etukateen.
Nauttikaa helteesta :-)
Itse yhden talven vauvaa siihen survottuani päätin, että ei enää meille noin pienessä koossa (ne hihat ovat ihan armottoman kapeat, ainakin ovat olleet). Siinä menee hermot äidiltä ja vauvalta, varsinkin kun pitäisi vielä hanskaa saada alle... Se malli, jossa saa käännettyä hihat ja lahkeet kiinni on huomattavasti mukavampi pienellä.
Viime talvena oli koko 92 samasta käytössä ja sen kanssa pärjättiin jo paremmin, hihat olivat suhteessa leveämmät (vaikka aika kapeat ja lyhyet nekin olivat).
Olin meinaan jo tilauksen laittamassa eteenpäin, kun LinLin kommentin luon. Ei viitsi niin päiväkodin tätien, omia ja muksun hermoja raastaa moisella, jos uusimissakin malleissa noin.
Ei ole tuollaista kokemusta noista hihansuista. Minusta taas olivat loistavat koska.. Ensin hanskat käteen ja sitten haalarit päälle. Lapsi ei saanut hanskoja pois kädestä kun olivat haalarin alla. Vesi ei kuitenkaan tullut sisään koska hihansuu on niin tiukka. Hanskoina meillä oli Lennen hanskat kun olivat niin ihanan lämpimät.
Mulla sama reaktio muutama päivä sitten ;) Ja ticketin materiaali on aika kova. Jotenkin tuo ver de terre on vaan enemmän mun juttu ;) Ja sopii meidän pojalle paremmin päälle.