Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä teline mobileen?

14.08.2007 |

Ostin ikeasta mobile lelun mutta sitä telinettä ei myydä millä saa sänkyyn kiinni. Lastentarvikeliikkeet ei myy erikseen niitä, niin tietäskö kukaan mistä sais ostettua tai kuinka sais ite kyhättyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on semmoinen pehmeä " roikkuva" , niin ripustaisin kai koukun kattoon ja siihen narulla kiinni. jos se on semmoinen kova, missä kaari tulee sivulta, niin me porattiin sängynpäätyyn rekä, josta kiinnitti sen muoviosan.

Vierailija
2/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ikean mobile roikkuu uudinverhotelineestä, joita saa ostaa lastentarvikeliikkeistä. Meillä on kyllä siinä uudinverhotkin mobilen molemmin puolin, mutta saattaisi toimia ilmankin...

t. pikku-Juska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy mobile, mistä puuttuu lelut... Eli ns. se pelkkä runko. Voin lähettää postikulujen hinnalla, jos kiinnostaa? Sen saa kiinni esim. sängyn päätyyn, mut ei muistaakseni pinnojen väliin. Siinä on myöskin vedettävä soittorasia. Mut voin kertoa vielä tarkemmin tai pistää säköpostilla kuvan jos kiinnostaa!

Vierailija
4/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkuperäistä kysyjää ei kiinnosta tuo mobilen runko, minua kiinnostaisi :) Sillä ostin kirpparilta sellaiset mobileen kiinni tulevat lelut (naruineen) mutta siellä ei ollut myynnissa itse runkoa :( joten eihän nillä leluilla " mitään" tee... mulle voit joelaa laittaa sähköpostia doo-wop(at)luukku.com

Vierailija
5/6 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

spaceage:

Jos alkuperäistä kysyjää ei kiinnosta tuo mobilen runko, minua kiinnostaisi :) Sillä ostin kirpparilta sellaiset mobileen kiinni tulevat lelut (naruineen) mutta siellä ei ollut myynnissa itse runkoa :( joten eihän nillä leluilla " mitään" tee... mulle voit joelaa laittaa sähköpostia doo-wop(at)luukku.com

Laitoin just sulle mailia!

joelaa

Vierailija
6/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin sulle äsken viestiä, joelaa :)