Puistossa 3-vuotias tiesi, mikä on homo. Onko normaalia?
Kommentit (15)
Vai kertoiko myös miten homot ilmentävät seksuaalisuuttaan makuukamarin puolella?
Kyllä meilläkin selitetään, jos lapsi kysyy. Mutta ei nyt sentään aleta oppitunteja pitämään, jos lapsi ei itse ole kysellyt =O Maailmassa on paljon sanoja, joita meidän poika ei ymmärrä, eikä ole ymmärtänyt kysyä.
Parempi, että tietävät oikeat merkitykset kuin että alkavat nimitellä kavereitaan sanoilla, joiden merkitystä eivät tiedä. Mitä pahaa sanassa homo on? Kyllä 3-vuotiaalle voi selittää, että joskus mies ja mies tai nainen ja nainen rakastuvat, menevät naimisiin ja saavat lapsia.
kysyisi, kertoisin hänelle (siis tasolla mies joka rakastaa ja haluaa olla ja asua yhdessä toisen miehen kanssa)
Pitää sitä kai ihan luonnollisena? Joten miksi mun pitäisi alkaa selittää, että " nuo on kuule sellaisia homoja?" . Jos lapsi on ennakkoluuloton, niin ei minusta tarvi mitään selitellä.
No ei tietenkään tarvii selitellä. Mutta kysymykseen rehellinen vastaus.
Tai suvussa voi olla joku homo. Jos lapsi kysyisi mikä on homo, kertoisin kyllä.
juu. Adoptoitu lapsikaan ei saa kutsua vanhemmikseen niitä henkilöitä, joiden kanssa on asunut pienestä lähtien. Omista sukusoluistaan poikkeavien sukusolujen tuottaminen on ainoa kriteeri minkä perusteella voi rakastua.
Olen kyllä sanonut, että mieskin voi tykätä miehestä tai nainen naisesta, kun on joskus sitä kysynyt, mutta en nyt ole mitenkään korostanut, että niitä nyt sitten kutsutaan homoiksi, ettäs tiedät...
Johtuen siitä että tällä heteroperheellä on homoseksuaali ystäviä kera sateenkaariperheidensä. Samoin mun veljeni oli homo.
Joten kyllä on asiat selitetty.
Isommat lapset puistossa kun ovat näitä homojuttuja huudelleet. Omat lapsemme olivat 5v ja 4v kun nämä jutut puhuttiin kotona selviksi.
Se, että homoissa ja lesboissa ei ole mitään pahaa tai mitään miksi heitä pitäisi haukkua, on ollut aika helppoa selittää pojillemme koska tuttavapiiristämme löytyy sekä yksi lesbopari että yksi homopari.
Ei ole ikinä nähnyt missään homopariskuntaa eikä ole tullut puheeksi. Pitäisin kyllä vähän outona jos jo 3-vuotias tietää. Ehkä on joku nimitellyt jossain?
ei musta mitenkään ihmeellistä.