Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä hankalalle työkaverille?

Vierailija
14.08.2007 |

Duunikaveri ei suostu tekemään töitä ajoissa, vaan jättää kaiken aina viime tinkaan. Mä joudun viimeisteleen hänen työnsä, johon menee 2-3 tuntia. Nää työt vois tehdä vaikka kuukausia etukäteen, mutta aina jättää viime hetkelle.

Vittumaisinta tässä on se, että työkaveri on mun pomo ja mä oon äitiyslomalla. Eli mun täytyy omien ohjelmien ja lastenhoidon ohessa päivystää, että koska se duuni tulee ja onko mulla 1 vai 2 tuntia aikaa tehdä 3 tunnin homma. Tyypille ei mene jakeluun, että äitiysloma ei tarkoita sitä, että laiskottelen kaikki päivät sohvalla valmiina hyppäämään pariks tunniks koneelle, kun hän kokee olevansa valmis tekeen oman osuutensa - joka on mun duunia huomattavasti pienempi.

Miten mä saisin sille taottua päähän, että tää ei vetele? Kun järkipuhe ei tehoa.

Ja duunia en halua lopettaa, sillä on ihan kiva saada vähän omaakin rahaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tää ihminen ON mun pomo, eikä sillä ole pomoa.

Vierailija
2/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole joku pikkufirma. Eli onko hän mahdollisesti paikan toimitusjohtaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis tässä asiassa hänellä ei ole ylempää pomoa, jolle voisin valittaa. Tämä duuni on siis mulle hyvä asia sen kannalta, että saan siitä extrarahaa, ja jos menisin valittamaan, hän alkaisi tehdä sitä jonkun muun kanssa, joka tekisi sen firmalle " ilmaiseksi" eli työajalla.

Toiseksi, en mielelläni mene heti valittamaan ylemmille pomoille, vaan haluan ratkaista ongelmat suoraan sen henkilön kanssa, jota se koskee. Siksi urputan asiasta selän takana av:lla :D

Vierailija
4/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niinkään itse työnteosta, jonka se voisi saada muiltakin. Eli eipä tuossa paljon sovi valittaa jos on itse hyväksynyt ehdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän