Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmen lapsen yksinhuoltajan aivan mahdotonta löytää vielä miestä rinnalleen?

Vierailija
14.08.2007 |

Olen ollut jo kauan yksin, ja haluaisin vielä löytää kunnollisen miehen jakamaan elämäämme.

Tuntuu vaan siltä, että miehet karttavat, suorastaan säikähtävät, kun kuulevat lasten lukumäärän.

Olen kuitenkin mieluummin yksin lasten kanssa kuin huonossa suhteessa, mutta mistä ihmeestä niitä miehiä voisi lähteä etsimään ja tutkailemaan?

Kommentit (4)

1/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nätille ja reippaalle yh:llekin riittää ottajia!

Vierailija
2/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että paras paikka löytää mies, on jonkin harrastuksen, koulutuksen tms. kautta. Liity johonkin järjestöön tai muuten rupea jossain asiassa aktiiviseksi. Siellä on luultavasti samoin ajattelevia miehiä ja suht kunnollisia. Eiköhän Amnestyn tyypit ole vähän parempia kuin baareissa roikkuvat äijät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten toivoa on. Ja ihan ravintolan pöydästä löytyi. Kymmenen vuotta yhteistä eloa takana, vaikeita aikoja, onnellisia aikoja, elämää. Kaikki kauhistelivat kun mentiin kimppaan, että joudun orjatyöleirille, mutta hienosti on asiat kimpassa sujuneet. Mies tekee osansa kotitöistä mukisematta, tiskaa ja siivoaa oma-alotteisesti, huoltaa pyykit. kaikin puolin hyvä mies ja kivat lapset.

Vierailija
4/4 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3 lasta (2 teiniä ja yks esikoululainen) kun tapasin nykyisen mieheni. Hänellä ei ollut omia lapsia joten ihan uuteen tilanteeseen joutui:) Ei miettinyt kuin 2 viikkoa ekojen treffien jälkeen ja sitten olikin menoa. Ollaan oltu yhdessä toistakymmentä vuotta onnellisina ja meillä on nyt myös 1 yhteinen muksu. Hyvää kannattaa odottaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi