Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eloisten ti päivä!

14.08.2007 |

tänään olis la päivä mutta suloinen poika syntyi la 11.8

kotiuduttiin eilen illalla. pikkú miehellä oli mittää 52cm ja paino 3565kg. ja rv oli mulla kasassa 39+4

kirjoittelen liisää kuulumisia paremmalla ajalla.

onnellinen ankka ja poika 3vrk

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi turha(uttava) äippäpolikäynti takana..Menin päivystyksenä näytille,olo on niin kauhea ettei meinaa lasten kanssa pärjätä.Ei niin mitään hyötyä..

Lääkäri väitti,että uudelleensynnyttäjällä käynnistysyritys on aina kalvojen puhkaisu eikä hän nyt ala sitä tekemään.Hmm..Poika syntyi kyllä reilu vuosi sitten käynnistyksellä,alettiin oksitosiinitipalla.Onkos muilla kokemuksia/tietoa aiheesta?Teki myös painoarvion,n.puolitoista viikkoa sitten oli 3.4kg ja nyt kuulemma yli 4kg.Mielenkiintoista!Saa nähdä mikä sieltä sitten tulee!

Maanantaina pitäs sitten taas suoriutua sinne,jospa jo jotakin tekisiväe.Ellei tuo rakas,itsepäinen vaavi synny ennen sitä.Olin aamulla neuvolassakin,kaikki ihan ok,joskin painoa 1kg/vko lisää.Silkkaa nestettä,ei ruoka maistu.(Yhteensä tullut n.4kg)Ja perjantaina pitäs vielä käydä neuvolassa.

Nyt illalla siivosin muksujen kanssa ja haaveilen kunnon yöunista kuten moni muukin..Jälleen kerran:jaksamista kaikille!!!Ja PALJON ONNEA uusille vauvautuneille!

MagicaL rv40+5 (joulunakin täällä?:))

Vierailija
22/22 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullakin on tunne että olen täällä vielä jouluna. :-D No eihän tässä oikeasti ole enää kun max pari viikkoa jäljellä. Tuntuu vaan sille, että tää ei synny ilman käynnistystä.

Tämän vauvan painoarvio on myös 4 kg eli me mennään sitten samoissa. Saas nähdä kumpi ehtii ensin. ;-)

Koita jaksaa, vaikka nämä viimeiset päivät tuntuvatkin piiiiiitkiltä.

T: Ona rv 40+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla