Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Epätietoinen
13.08.2007 |
Kysyin tätä jo toisella alueella, mutta en saanut vastausta, jospa täältä löytyisi tietäjiä...?
Huomasin eilen nänneissäni pieniä valkoisia pisteitä, siis ihan nuppineulan pään kokoisia. Ovatko nämä niitä ns. maidontuloreikiä? Muistan että joku sanoi joskus että niitä voi tulla jo ihan alkuraskaudessa? Huomenna pitäisi tehdä testi.. Rintani myös kihelmöivät lähinnä nännien ympäristöstä...
Ovatko nämä raskausoireita? Olemme yrittäneet jo lähes vuoden...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot