Suosittele hyviä liivisuojia
En halua ostaa pestäviä liivinsuojia ja kertakäyttöisiä menee tosi paljon. Onko eri merkkisillä liivinsuojilla oikeasti jotain eroa käytössä? Itse olen käyttänyt vain Pirkan liivinsuojia, mutta olisin valmis vaihtamaan " parempiin" , jos hinta-laatu -suhde on kohdallaan. Suositelkaa siis hyviksi todettuja liivisuojia.
Kommentit (8)
ja huomannut, että ihan yhtä usein niitä saa vaihtaa merkistä riippumatta. Tietysti kalliimmat on pehmeämpiä, kuin Dailyt tai Pirkat, mutta en oikein muuta eroa ole huomannut.
jos tuntuu että maitoa tulee reilusti ja on valmis maksamaan aika paljon liivinsuojista suosittelen kokeilemaan lansinohin liivin suojia. pitäisi saada kaikista hyvinvarustelluista apteekeista. itse olen tyytynyt myös noihin pirkan suojiin koska ovat mielestäni ihan hyviä, käytössä välillä myös ainun ym suojat, mitä nyt kaupasta tulee ostettua.suuria eroja en huomaa, muiden kuin lansinohin jaedullisten välillä. mielestäni kaikki edulliset ovat liki samanlaisia.
lansinohin suojat maksavat esim.apteekkituotteiden verkkokaupassa
36 kpl 10.80¿. eli tyyriitä ovat jos vertaa pirkkaan, ainuun tms.
Kokeilin myös mm. Ainua yms... Mutta noihin kahteen " halppismerkkiin " päädyin. :)
..eli kokeillut olen minäkin varmaan kaikkia kaupasta löytyviä, ja kaikki olleet ihan ok, mutta päätynyt olen noihin natusanin suojiin, mielestäni ovat mukavimmat, pehmeimmät, ja imukykyisimmätkin kaikista kokeilemistani. Alkuun etenkin kun rinnat valuivat vielä paljon, niin tuntui että nuo pitivät paremmin, ja tuntuivat kivoimmilta. Nyt puolivuotta kaksosten imetystä takana ja edelleen on natusanit käytössä =)
Eli siis kestoliivinsuojat on parhaimmat. Ei jää nöhtää rinnanpäihin ja hengittää ihanasti. Eikä vaihtoväli mielestäni ole sen lyhempi. Tietysti alkuun sitä maitoa saattaa vuodella melkoisesti, eikä niitä kestoja ole järkeä ostaa ihan mahdottomia määriä.
Alkuun kun meni kaksi paketti viikossa kertakäyttöisiä suojia niin kyllä nyppi, varsinkin kun kaikista tuli läpi :-( Monta merkkiä tuli kokeiltua, mutta huipuiksi osoittautui hilivinksiksen kestosuojat ;-) www.hilivinksis.com Mikään muu ei pitänyt sitä maitomäärää... ja mulla oli noista se tuhdimpi eli super, mutta ne muotoutuvat tosi hyvin, eivätkä näy paidan alta. Rinnoille myös parempi vaihtoehto. Ainun pestävät ovat onnettomia, älä osta niitä!
Haginalle
Olen kokeillut varmaan kaikkia markkinoilla olevia ja nämä pehmeimmät, mukavimmat ja parhaat käytössä. Maksan mielelläni muutaman kymmenen senttiä enemmän hyvistä suojista:)