Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi voi! En tiennytkään ärsyttäväni kanssasisariani kaupungilla. :(

Vierailija
13.08.2007 |

En meikkaa ja vaatteet on mitä on.

Puen tyylikkäämmät kuteet vain jos on syytä juhlia ja silloin olen kyllä meikattunakin.

Minä en raaski ostaa kalliita meikkejä, enkä jatkuvasti uusia vaatteita.

Miksi piheys/köyhyys ovat nykyään halveksittuja ominaisuuksia ihmisissä?

Eikö se ole teitä nätiksi laitetuista vain kivaa olla nätimpi kuin tuo toinen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää naisihmisiä, jotka eivät yhtään laita itseään. Minulla on kolme lasta ja silti en jätä ikinä aamulla tukkaa ja pärstää laittamatta.. Täytyy kyllä sanoa, että harvoin tulee ainakaan paremman näköistä naista vastaan;)

Vierailija
2/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan etsin ylleni susirumia kuteita. Päät kääntyivät ja porukka supisi ja minusta oli hauska olla puuheenaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että en ole samallatavoin kuin muut muotigurut :)

Vierailija
4/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale-aikaan vaatteita saa suunnilleen ilmaiseksi kantaa ulos ketjuliikkeistä ja alen ulkopuolella esim. UFF ja kirppikset.

Rimmelin meikit maksavat n. 5¿ kappale.

Vierailija
5/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli puettu rumaakin rumemmasti olin varmasti erilainen kuin toiset ja nautin siitä.

T:5

Vierailija
6/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miten siisteys olisi rahasta kiinni. Tekosyyltä minustakin kuulostaa.

Minusta ei saa kaunista tekemälläkään. Mutta silti aina on puhtaat vaatteet ja hiukset + alkeellinen meikki (=ripsiväri, kulmat ja meikkipuuteri). Ei täytä tälläyksen tunnusmerkkejä. Eikä maksa paljoa. Olo on kummasti itsevarmempi ja parempi, kun on edes siisti - vaikkei niitä katseita kääntäisikään :)

Vierailija
7/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just sitä miltä se kuulostaakin.

Eikä meikkaamisella kyllä ole juuri mitään tekemistä siisteyden kanssa.

Puhtaus on siisteyttä.

Vierailija
8/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin koko ajatus on ihan järjetön - että pitäisi _maalata naamansa_ ennen kuin voi lähteä ovesta ulos. Naurettavaa. Sitä paitsi useimmat naiset ovat nätimpiä ilman ihmeellisiä sinisiä viirujaan.

Kyllä minä kuitenkin katson, että on puhtaat ja KÄTTÄNNÖLLISET vaatteet päällä ja hiukset pestyinä, kun lähden kotoa.

Vierailija
9/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta auttamattomasti pois muodista tarkoituksella. Mietippä vaikka että minulla olisi kevyesti ollut varaa opiskeluajan tärkeimpään juttuun Leviksiin ja minä tahalleen kuljeskelin sammareissa ja tai vanhoissa ylipitkissä farkuissa lahkeet rullattuina. Ylläni saattoi olla koko talven vaikkapa vanha miesten talvitakki.

Vierailija
10/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on vaadittu poistumaan leikkipuistosta lapsineni.

Vaatteet on kyllä ehjät ja puhtaat, ihan sopivatkin jopa näillä kiloilla ;), hankin kuteeni kirppareilta ja HM:stä pääosin. Hiukset puhtaat ja naamassa ei näillä helteillä meikkiä, naama siis varmasti punainen kuin ravulla, suihkussa kuitenkin käyn päivittäin ja käytän deodoranttia =D

Vierailija
11/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään puolustus pukeutua rumiin vaatteisiin toteamalla niiden olevan käytännöllisiä. Nättejä perusvaatteita saa edullisestikin.

Meikkaaminen ei tarkoita sentin pakkelikerrosta vaan kevyt ehostus riittää, varsinkin kesällä.

Vierailija
12/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en suotu keski-iässäkään pukeutumaan massan mukaan. Siinä toljottakaa ihan rauhassa. Onpahan teilläkin jotain kauhistelemista tylsässä elämässänne.

Vierailija
13/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Vierailija
14/14 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kivat huolettomat entiset punkkarit ja muut oikeat ihmiset asuvat hajallaan ympäri Suomea eivätkä täällä Tampereella?

17, muakin on pyydetty poistumaan! Just ilman meikkiä ja kuumissani, näytin muiden mielestä varmaan siltä että olen käyttänyt jotain päihtymystä aiheuttavia aineita... Pimeetä, jos pitää olla cool image kun on ulkoiluttamassa lapsia!