Tein tänään positiivisen r-testin.
Mutta kumpi on todennäköisemmin vauvan isä: oma poikaystävä jonka kanssa olin kp 10, 14, 17 vai työkaveri jonka kanssa olin kp 10 ja 16? Juu ehkäisy oli, mutta petti.
Kommentit (34)
ainakin täällä pk-seudulla neuvolaan mennään ekan kerran kun kuukautiset on yli kuukauden myöhässä (tai siis kahdet kuukautiset jääneet pois tms.), itse menin viikolla 9. Neuvolaan voit soittaa vaikka jo nyt, kertovat siellä sitten koska voit sinne mennä. Sen ekan käynnin kanssa ei ole mikään hoppu, punnitsevat vaan ja ottavat verikokeita ja kertovat hiukan miten kannattaa elellä. Ei mitään ratkaisevaa.
Edelleen voimia sulle!
t. edelleen se sama
Noi onnitteluni olivat siis sulle.
Halusin vielä tulla kertomaan että olet mukavan oloinen ihminen, kiva että sun laisia vielä löytyy.
Ehkäpä sitten soittelen sinne neuvolaan lähipäivinä.
Onko teille tulossa ensimmäinen lapsi?
No, ei ole hauska tilanne.
Suosittelen että kerrot asiasta ainakin poikaystävällesi mahdollisimman pian. Sitten kun lapsi syntyy niin teette testit ja ehkä jatkatte yhdessä.
Oli tosiaan vähän mutkia matkassa, keskenmenoa ja ongelmia tämänkin raskauden suhteen mutta toivotaan nyt että kaikki sujuu hyvin.
Kuulostaa hyvältä että olet voinut kertoa asiasta äidille ja ystävälle, varmaan helpottaa oloa.
Sitä ei ikinä tiedä miten ihmiset (miehet) asioihin reagoivat. Mitä itse toivoisit jos saisit päättää, haluaisitko jatkaa poikaystäväsi kanssa yhdessä?
t: 25 yms.
Meni kyllä kaikki asiat niin uusiks, tällä hetkellä en edes tiedä kumman toivoisin olevan isä.
Jos isän saisi tietää nyt ja se olisi poikaystävä niin jatkaisimme todennäköisesti yhdessä, en siis edes kertoisi työpaikkasekoilustani, mutta kun toi on mahdotonta, niin en tiedä.
Ehkä tiedän enemmän kunhan ensin juttelin kummankin isäehdokkaan kanssa.
Ehkäpä sitten jään vauvan kanssa yksin, hyvin paljon mahdollista, en edes tiedä onko kumpikaan kiinnostunut hoitamaan isän hommia.
Ehkäpä asiat vielä selviää.
Jotenkin hävettää että edes sanon näin, mutta itse varmaan mulla kävisi mielessä se että en kertoisi poikaystävälle toisesta miehestä mitään, eli en kertoisi että hän ei välttämättä ole isä. Vaikka voisi kyllä olla vaikeaa elää tuolla lailla valheessa. Mutta tämä siis tuli tässä asiaa miettiessä mieleen.
Vaikeita asioita. Toivottavasti löydät oikean ratkaisun ja asiat järjestyvät!
t:25
Tule sitten kertomaan tuliko pahakin riita!? ;)
Haluan kuitenkin itse tietää ja jos vauva ei sitten olisikaan poikaystävän niin en vois antaa sen kuitenkaan kuvitella olevansa isä.
Enkä voi niin kauaa odottaa, oishan sekin kauheeta jos yhdessä odotettais vauvaa ja sit saiskin tietää vauvan synnyttyä ettei se ookkaan oma, kai niitten testien tuloksissakin vähän aikaa kestää.
Sillainhan toi toimiskin jos vauva sitten oiskin poikaystävän.
Niin makaa kun petaa, eli tässä sain sitten rangaistuksen omista teoistani.
Enpä kai sitten voi kun tyytyä siihen mitä herrat päättää tehdä ja elää sitten sen mukaan.
Voi kun olisikin keino testata isyys jo alkuraskaudessa!
Joka tapauksessa voimia sulle ratkaisuihisi ja onnea raskauteen!
Ja hyvää yötä!
t:25
Poikaystävälle tietysti alkuun ihmettelin sitä kun ei menkkoja tule, sitten en enää asiasta puhunut kun aloin raskautta epäillä. Jotenkin kai toivoin että poikaystävä unohtaisi koko asian. Tänään kun tulin töistä, kysyi onko menkat jo alkanut, kysyi vielä että pitäisiköhän varmuuden vuoksi tehdä testi.
Kerroin sitten koko jutun, vaikeaa oli, ei ollut mitään positiivista kerrottavaa. Ei suuttunut, oli loukattu, pettynyt ja todella surullinen.
Oli välillä aina epäillyt ettei pelehtiminen työkaverin kanssa ole loppunut, mutta oli sitten kuitenkin päättänyt luottaa ettei ainakaan mitään oikeasti tapahtuisi. Kuinka voinkaan olla näin kamala toiselle.
Tulevaisuudesta ei osannut sanoa mitään, lähti kaverinsa luokse, viikonloppuna hakevat loput tavarat.
Nyt kyllä ekan kerran kaduttaa, kuinka voi ihminen olla näin typerä ja inhottava.
En tiedä, mitäköhän tästä vielä tulee.
Jos olet ollut kp 10 molempien kanssa, on ovulaatiopäivänä, joka mahdollisesti on ollut kp 14 tai sitten ei, ollut molempien miesten siittiöitä elimistössäsi.
Vierailija:
Mutta kumpi on todennäköisemmin vauvan isä: oma poikaystävä jonka kanssa olin kp 10, 14, 17 vai työkaveri jonka kanssa olin kp 10 ja 16? Juu ehkäisy oli, mutta petti.
raskaana tällä rytmillä