Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

..TTU noita miehiä! Mun entinen aviomies ja lapsemme isä...

Vierailija
13.08.2007 |

on mennyt uusiin naimisiin kaksi kuukautta sitten, eikä ole maininnut asiasta sanallakaan! Kuulin tuttavan tuttavalta ja aivan vahingossa. Erosimme hyvissä väleissä ja yhteisellä päätöksellä.

Muuten aivan yksi lysti, olen toivonutkin että löytäisi uuden, mutta kun on tuo YHTEINEN LAPSI niin olisin jotenkin toivonut asiasta kuulevani... mieheltä itseltään. Mies tapaa lastamme (omasta valinnastaan) tosi harvoin ja vain muutaman tunnin kerrallaan, mutta silti... Nyt sillä uudella vaimolla (jonka on btw tavannut jo liittomme aikana) on sama sukunimi kuin mulla ja lapsella :/ ja on nyt kaiketi jonkinmoinen äitipuoli lapsellemme? J sukunimi on harvinainen nimi sitäpaitsi, kaikki samannimiset sukua toisilleen.

Että ottaa pattiin... siis tuo salailu ja selän takana kähmintä ja... en mä osaa selittää, mutta jotenkin tunnen itseni pahan kerran narutetuksi :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän et ole miehellesi ja tämän omaisille sukua, ja jos tapaa lasta harvoin, asialla tuskin on merkitystä.

Vierailija
2/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on ongelmana??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteinen lapsi, niin kyllä ton verran suurista elämänmuutoksista pitäisi mainita.

Vierailija
4/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin törkeää jättää ilmoittamatta tuollainen. Sehän tekee vielä lapsia uuden vaimonsa kanssa ja varmaan unohtaa ilmoittaa, että lapsellasi on sisarpuoli.

Vierailija
5/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tavannut naisen jo kauan ennen eroamme. Mutta, kuten sanottua: itsekin toivoin eroa, olisin kuitenkin jotenkin odottanut että lapsen takia asiasta ois kerrottu minullekin. Vaikka mies ei paljoa lastaan tapaakaan, miehen vanhemmat esim. tapaavat useinkin. Niin no, voi olla että oon vähän outo, mutta kyllä musta olis ollu reilumpaa kertoa.

Vierailija
6/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muteipä se sulle enää mun mielestä kuulu...

Vierailija
7/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle ei tulis mieleenkään olla kertomatta, koska meillä kuitenkin on se yhteinen lapsi.

Vierailija
8/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta henkilökohtaisesta elämästä. se onko ex naimisissa vai ei, ei pitäisi vaikuttaa lapsesi elämään millään tavalla...

Vierailija
9/9 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista jotka lasta koskettaa jotenkin, kuten tämä.

Sinulle se ei kyllä minusta kuulu, etkä kuulu sillä lailla sukuun kuin lapsesi tai se uusi vaimo.