Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi yksi kysymys.

13.08.2007 |

Moi kaikille.

Minulla oli keväällä keskenmeno ja olin 5.7 tarkistuksessa siitä. Lääkäri sanoi että kaikki on ok. Sen keskenmenon jälkeen minulla oli todella epäsäännölliset kuukautiset kerroin asiasta lääkärille. Hän määräsi minulle lääkkeen nimeltä terolut 10mg. Se kuulemma tuo kuukautiset takasin säännölliseksi kun kymmenen päivän kuuri on syöty niin 1-2 päivän päästä alkaa kuukautiset. Ja että minulla on liian vähän keltarauhas hormoonia niin tämä lääke lisää sitä että tulisin helpommasti raskaaksi. Näin sanoi lääkäri. Söin sen kuurin ja minulla oli kokoajan sellainen outo olo sitten ajattelin tehdä testin että olisinko raskaana??? Testi oli positiivinen. Ja kun minulle ei tullut niitä kuukautisia. No sitten olin ultrassa kohtu oli tyhjä lääkäri sanoi että ei täällä mitään ole. Minulla olisi pitänyt silloin olla kuusiviikkoa täynnä. Eikä niitä kuukautisia ole tullut vieläkään. Että mitä minun nyt pitäisi tehdä. Nyt pitäisi vain tulla ne kuukautiset että voisin aloittaa sen lääkkeen syömisen uudestaan. Auttakaa minua mitä minun nyt pitäisi tehdä. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin raskaustestin varmuuden vuoksi. Jos näyttää plussaa niin sitten voi olla kyseessä kohdunulkopuolinen raskaus tai edellisellä kerralla raskaus oli niin alussa ettei vielä näkynyt ultrassa. Varsinkin jos lääkärillä oli huonot ultralaitteet. Otettiinko sulta silloin verikoetta?

Vierailija
2/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu verikokeita. ja ultrattiin terveyskeskuksessa. Pitäis varmaan tehdä uusi testi. jos se nyt näyttäis jostain syystä negatiivista niin missä ne kuukautiset sitten ovat. ja miksi ensimmäinen näyttää positiivista. vuotoa ei ole ollut... Kiitos kun vastasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä raskaustestistä. Jos näyttää edelleen plussaa niin sitten uuteen ultraan. Jos edelleen ultra näyttää ettei mitään näy kohdussa eikä munatorvissa niin sitten vaadit verikokeen asian varmistamiseksi. Tosin en tiedä monta päivää on nyt mennyt siitä edellisestä ultraamisesta, että kannattaako pyytää suoraan veritesti. Positiivista tulosta et voi saada muuten kuin että raskaushormoonia on. Mietin että jos keskenmenosta olisi jäänyt jotain kohtuun, mutta kerroit että sulla on ollut sen jälkeen menkat, jotka ilmeisesti oli normaalit.

Vierailija
4/4 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiat selvinneet?