jos tamponi ois kadonnu sisälle, tutisko sen kun harrastaa seksiä? siis mies tuntisko sen tai jotenkin...
epäilen et jäi, mutta itse en sitä tunne, en sormellakaan löydä...
Kommentit (13)
mistä varaan ajan? työterveyshuolto? vai mikä?
sormella monta kertaa kokeillut, mitään ei missään tunnu...
voiko silti olla jossain?
kohdunkaulasta ei todellakaan mahdu sisään ja emättimestä löytyy ihan varmasti sormikopelolla
eihän se tosiaan voi mennä minnekkään kamalan syvälle
kohtuun ei voi sisälle mennä, ei mitenkään ja emätin on aika lyhyt loppujenlopuksi
(Vielä nolompaa olisi jos siinä olisi spermaa päällä...)
Voihan se siihen kanavaan jäädä minne se laitetaan, muttei sen pidemmälle pääse millään. Sikäli ei voi kadota sisälle.
ja pidin huolen että otan sen pois!!!
oisko se voinu työntää huomaamatta toista syvemmälle?
anteeks nyt mut ei tätä saa pois mielestä!
onko totta että sormella sen pitää löytyä, ei voi kadota?
Eli mulla oli kaksi tampponia kerralla. Sormilla en sitä löytänyt ja lääkäri sen sieltä sitten pois otti kuukauden päästä. En tuntenut mitään, että se olisi ollut siellä. Kuukautisvuoto rupesi haisemaan tosi pahalle.
Mutta vaaralllista voi olla, voi sairastua toxiseen shokkisyndroomaan.
Seksiä tuli sitten harrastettua tamponin ollessa sisällä, ja ihmettelin (vaikka vähän huppelissa olinkin, sen myönnän) kun sattui jotenkin kummasti, enkä sittenkään epäillyt tuota asiaa,...
Totuus paljastui vasta kun kävin uimassa ja uimisen jälkeen huljahti yhtäkkiä housut täyteen vettä, joka ei ihan kovin raikkaalta tuoksunutkaan. Yäk hyi. Pari päivää oli myös jo alavatsa tuntunut jotenkin vähän turvonneelta. Eli tulehdustila siellä oli. Heti seuraavaksi aamuksi lääkäriin, olin tosi peloissani, että mitä ihmettä mulle tapahtuu. Ja lääkäri oli että onkos siitä pitkä aika kun sun kuukautiset loppui, täällä on nimittäin yksi tamponi. Se oli siinä sekstaillessa siis mennyt sinne pidemmälle asti... ja siitä oli siisi jo yli viikko.
Pieni tulehdus siellä oli muttei onneksi sen vakavampi, antibioottikuurilla selvisin. Ja nyt muistan olla aina vähän tarkempi että tuliko se vika tamponi otettua pois vai ei...
KÄY IHMEESSÄ TARKISTUTTAMASSA - et ole takuulla eka etkä vika!
Minullakin on kerran jäänyt pidemmäksi aikaa sisälle, hajusta huomasi ja löytyihän se, kun kaiveli. Ei se sinne kyllä katoa, eli rentodu ja kokeile vielä kunnolla, löytyykö.
se jäi sisällesi niin HAISTAT kyllä sen muutamien päivien kuluttua, samoin miehesi varsinkin yhdynnän aikana.
Mikset pyydä miestäsi ottamaan sitä pois? Tällaista tapahtuu varmaan Porvoossa.
eikös se voi aiheuttaa vaarallisen tilan immeiselle jos tampooni jää nakkeliin sisuksiin? En tiedä mikä se on nimeltään, mutta muistelisin, että korkea kuume nousee ainakin ja hengenvaarallinen tilanne on.