Helvetti mikä olo, mikähän tauti tää on :´´(
alkoi la-iltana nielukivulla joka paheni su aikana niin etten ole 1½vrk pystynyt syömään enkä kunnolla edes juomaan mitään! Kävin aamulla lääkärissä joka totesi nielun olevan aivan turvoksissa ja punainen mutta ei kuulema angiinaa. Labraan verikokeisiin ja odottelen tulehdusbarometrien tuloksia. Imusolmukkeet tosi arat ja korviinkin sattuu sikana kun nielen vaikka vain sylkeä. Kiva kun lekuri kysyi onko lämpöä tai kuumetta oireina niin vastasin että eipä ole kun ei ole ollut mutta kuinkas ollakaan kotona mittasin niin mittari näyttääkin 38 astetta.
Ehkä hieman on nuo 2 antibioottitabua helpottanut tuota kurkkukipua mutta jos ovat niin vain hieman, 5vrk kuuri kyseessä.
En muista että olis ikinä ollut aikuisiällä näin kipeä kurkku/nielu, alkaa olla jo nälkä ja jano mutta kun ei kärsis niellä mitään:((
Ainiin, just ja just ehdin 2h lääkkeen oton jälkeen pytylle kun lensi oksennus, olikohan se reaktio tyhjään mahaan otetuista 2 antibioottitabusta vai onko mulla oksennustautikin prkl!
Kommentit (5)
Mulla alkoi viimeyönä kurkkukipu, nyt alkaa olla tosi epämiellyttävä ja tukkoinen olo. Että perästä tullaan. Jaksuja!
bafucin puuduttava tabeltti auttoi mua et pystyin syömään,
yks ja sama mies ollut 15v vieressä ja hän on ihan terve.
Kuulosti muuten aika pahalta tuo pusutauti kaikkinensa, 1-2vkoa pitäis olla sairaslomalla ja toipuminen voi kestää kuukausia etc.
Ja mulla alkais ensviikolla uusi työ.....
ap
lääkäri totesi että ei näytä lainkaan angiinalta ja lisäksi kun mulla oli angiina pentuna jopa 7x talvessa niin on risat leikattu.
Sanoi että tulehdukseni on todnäk syvemmällä nielussa.
ap
Etsipä googlella, oireet kuulostavat minusta juuri samanlaisilta....