Voiko parisuhde olla todella onnellinen
vaikka seksihalut eivät kohtaa? Jos voi, niin miten? Olen epätoivoinen.
Kommentit (14)
hellyyttä, läheisyyttä, haleja, suukkoja, niitä on oltava.
lisäksi seksiä! ei sitä ilman oikeesti voi loppu elämää olla.
sitä kaipaa niin mies kuin nainenkin.
siinä on, ainakin meillä niin paljon tunteita mukana, ei " pelkkää seksiä seksin takia" .
eriävät kovasti, en usko suhteen kestävän. Jos toinen haluaisi päivittäin ja toinen kerran vuodessa, tulee suhteeseen vakavia ongelmia. ei ole kiva tulla torjutuksi, ei ole kiva kokea että halutessaan hellyyttä ois aina mentävä loppuun asti aktissa... en usko avoimiin suhteisiin.
Mutta parisuhteen merkki on kyllä toimiva seksielämä.
Onnelliseen parisuhteeseen kuuluu taito tehdä kompromisseja ja täyttää toisen tarpeita. Jos siis tulette molemmat toisianne vastaan seksiasiassa, niin uskon teidän voivan olla onnellisia.
että vähemmän haluava osapuoli joutuisi suostumaan seksiin silloinkin kuin ei itse halua? Onko se sitten kiva sille toiselle kun tietää ettei toista oikeasti huvita..? -ap-
Vierailija:
vaikka seksihalut eivät kohtaa? Jos voi, niin miten? Olen epätoivoinen.
ois jotain siltä väliltä, ei kummankaan ideaalitilanne.
Onko varmaa ettei haluttomuus johdu fyysisestä viasta, hormonipuutoksesta tms?
Onhan se rankkaa, jos toinen haluaisi osoittaa rakkauttaan myös makkarissa ja toinen kerta toisensa jälkeen kieltäytyy. Suhde on tuomittu.
Meillä toisinaan kohtaa ja toisinaan taas ei. Parisuhde on onnellinen! Se perustuu myös muihin asioihin kuin seksiin.
Ratkaistiin asia sillä, että sovittiin toisen saavan pettää... Pettämisestä ei kerrottu, ettei se loukkaa liikaa, mutta petin " luvalla" .
Suhde loppui ihan muista syistä johtuen. Mies oli kovin masentunut aina, joten en enää jaksanut olla äiti.
Meillä ei suhde todellakaan rakennu vain seksin varaan, mutta haluaisin tarkemmin tietää millaisia keinoja teillä on käytössä..?
Mun miehellä on ollut todella pitkiä vähähaluisia kausia, ja olin välillä ihan epätoivoinen.
Sitten tilanne keikahti päälaelleen ja nyt mies haluaa melkein enemmän kuin minä.
Tilanteet muuttuvat, eli ei kannata heti heittää pyyhettä kehään jos muutaman vuoden tökkii.
Vierailija:
Tilanteet muuttuvat, eli ei kannata heti heittää pyyhettä kehään jos muutaman vuoden tökkii.
Ja kompromissi koskee molempia. Haluton osapuoli suostuu seksiin silloin tällöin, ja halukas osapuoli sietää sitä, ettei toinen halua koko aikaa.
6
seksiä kun pelkään kipua. Mies ei tajua sitä yhtään. Synnytyksen jälkeenkin sanoi, että eihän se nyt monta viikkoa voi paraneminen kestää.
Joku molempia tyydyttävä kompromissiratkaisu olisi ainakin saatava aikaan, että saataisiin edes jotenkin suhde toimimaan.
Seksi on kuitenkin tärkeä osa hyvää parisuhdetta...