Ostin Kanebo 38-ripsaria, kun sitä täällä kehuttu, mutta sehän onkin ihan skeidaa.
Petyin vallan kauheesti. Ripset menee klimppiin eikä levity siis yhtään kauniisti. Lisäksi sen poispeseminen on hankalampaa kuin luulin. Jos ei jaksa pestä illalla, niin aamulla osa ripsistä on lähtenyt poskille... Hukkaan meni...
Kommentit (32)
Noh sekin on makuasia. Itse tykkään kuumista suihkuista enemmän kuin kylmistä.
Kanebo lähtee parhaiten " vetämällä" ripsiä, ei hankaamalla. Huuhdo ensin silmiä erittäin lämpimällä (ei sentään kuumalla) vedellä ja sitten vetele se ripsari pois. Lähtee klimppeinä.
Mutta onneksi hyviäkin ja jopa halpoja ripsivärejä on olemassa.
jumaloimaa Kaneboanne.. Ette kestä yhtään, jos joku vähän kritisoi teidän jumaloimaanne ripsaria, helvetti...
kanebossa on juuri tuo ihana ominaisuus. Ei leviä pitkin silmäluomia vaan lähtee hyvin juuri ripsistä vetämällä, klimppeinä.
Missä niin on sanottu ?
Ap toi sana on todellakin hallussa. Ääliö, vittu.....kertoo kummasti kirjoittajasta aika paljon.
POis otto on kyllä hemmetin yksinkertaista ja helppoa :)
Tosiaan ei tarvi poistoainetta, nerokas poistomekanismi. Mulla oli kaksi normiriparia tyyliin Maybelline wonderjotain, aina poskilla ja poiston jälkeen mustat silmänaluset. Kanebo ei tipu päivän mittaan poskille ja irtoaa kuin unelma. Juuri eilen viimeksi kiitin luojaani siitä...
Me jotka tykkäämme laadusta ja jaksamme laittautua ja myös puhdistaa ihomme. emmekä huuda ja hauku toisen merkin käyttäjia, käytämme Kaneboa edelleen:))
Mutta parin viikon päästä vähän ' kuivuttuuaan' on tosi helppo laittaa ja ei paakkuunnu ripsissä.
Poistan ripsarin samalla puhdistuspyyhkeellä kuin kasvotkin, lähtee kohtuullisen hyvin kun pyyhkeellä vähän hautoo....
Ikinä ei pitäisi mennä ripsarit naamassa nukkumaan, kaikki ripsarit valuu yöllä ja aiheutta pesukarhu-lookin :D
Kaikki muut ripsivärit ovat minulla päivän mittaan levinneet poskille, silmien ympärille jne... Mutta tämä ei. Ja poistokin onnistuu iltasuihkun yhteydessä kuin huomaamatta. Mutta makuasioista lienee turha kiistellä - ap ei tykkää, joten hänen ei kannata enää ostaa!
Jotkut näköjään pitävät palstaa aggressioidensa purkautumistienä. Olihan tuo aloitus hieman kipakka, mutta ihan asiallinen kuitenkin. Ja sitten aletaankin räyhätä ja syyllistää (jaa, siis sitäkö ei pestä meikkejä illalla pois...) oikein kunnolla itse asiaa tajuamatta.
Itse asiaan: Minäkin olen pettynyt ko. ripsiväriin, mutta kaverini mielestä se on aivan mahtava tuote. Mielestäni se klimppiytyy ja on muutenkin vaikea levittää. Olen kokeillut vaikka mitä, kalliita ja halpoja, Lancomen Hypnose on ok, ja Yves Rocherin Luminelle tuuheuttava ripsiväri on suorastaan hyvä. Kokeilematta on mm. Diorshow. Ehkä odotin tuolta Kanebolta liikaa, se ON todella kehuttu.
Ja muuten, tästä Kanebosta on aikaisemminkin ollut ketjuja, joissa se " jumaloiminen" tuli selkeesti esille. Ei Kanebo muuten ole mikään suuren luokan laatutuote.
Sehän toi esille sen, että oli pettynyt kehumaanne ripsiväriin.
Itse olen vannoutunut Lumenen käyttäjä, vaikka nyt kyllä houkuttaa tuota Kaneboa kokeilla, kun saa tunteet noin kuumiksi.
ei tarvi kovin tuuheuttavaa tai pidentävää ripsaria. Jos siis haluaa vaan ihan perustuotteen, jolla saa väriä ripsiin, joka pysyy hyvin eikö valu kuumassa ja kosteassa ilmassa, niin on ihan hyvä valinta.
kestää tosiaan hyvin. Mitä kukakin arvostaa. Minusta huono puoli on kauluksen irtoaminen kotelosta. Vaihtaa voisin jos löytäisin vastaavan mutta vielä tuuheuttavan.
Tosi monet ajattelevat 38n olevan kuumaa... Ja jos ostaisi ripsarin mukaan myös sen liinan, jolla se oikeaoppisesti poistetaan niin poistaminenkin olisi vieläkin helpompaa. Ja ripsari todellakin lähtee liuskoina ja näyttää kun olisi ripset lähtenyt, näin ei kuitenkaan ole. Ripsarihan lämpenee siinä samalla kun puhdistat kasvosi niin mikset sen jälkeen ota vain vanua ja sillä kevyesti pyyhi? Ei sitä tarvitse hangata... No mut toiset tykkää, toiset ei mutta jos tuotetta käyttäisi oikeaoppisesti niin näitä " poisto-ongelmiakaan" ei olisi. Sitäpaitsi sen levittämiseenkin on oikea tekniikka, jolloin myös kestävyys on parempi ja sen poistaminenkin helpompaa. Mutta tapelkaa ihan rauhassa sen käytöstä... Mutta turha valittaa jos tuotetta käyttää väärin.
Ja ap:kin on varmaan sit levittänyt tuotteen oikeaoppisesti, harmi jos siltikään ei ole sitten levittynyt???? Monilla (lähestulkoon kaikilla) ripsareilla on omalevitystekniikkansa ja sitä kannattaakin myyjältä kysyä tuotetta ostaessa. Ihmiset nimittäin haroo niitä ripsareita sinne ihan miten sattuu ja itkee kun tuote ei levity nätisti. Tai tuote ei pidennä vaikka lupasi tms.
Äääliöt.
Se ripsari nyt vaan on paskaa sillä selvä, siis mun mielestä.