Antakaa "parisuhde"neuvoja?
Tavattiin vanhan, hyvän kaverin kanssa vuosien tauon jälkeen, kumpikin sinkkuina. Mies rakastui muhun mutta mä en niinkään palavasti. Alettiin kuitenkin suhde. Välillä mies teki kaikkea romanttista ja ihanaa, sit välilä tosi töksiä juttuja kuten kosinta. Rötköteltiin sohvalla verkkareissa ja juteltiin, kun möläytti kerran vaan tyyliin "no kun sun tarttee kämpästä kuitenkin luopua ja kuitenki tullaan jatkaa yhes ni mennää samantien naimisiin..." Romantic, not! Musta oli ihanaa, kun opetti mun lapset uimaan ja vei omiin harrastuksiinsa joskus mukaan. Vanhemmilleni esittelemistä jännitin ihan hirveesti, mutta tyyppi solahti joukkoon kuin vanha tuttu. Raha-asioissa me oltiin aika samanlaisia mutta seksi oli välillä vähän noloa. Olin kyllä ihan onnellinen mutta mua vaivasi se että mä en voinut sanoa rakastavani häntä ja tein mielestäni väärin kun joutui kestämään rakkaudettomuutta mun puolelta. Vaikka halusin lisää lapsia, päästin vastahakoisen miehen menemään.
Neuvokaa nyt naista mäessä, mitä tehdä kun tuo suhde on käyty läpi VASTA MUN KORVIEN VÄLISSÄ. Tapaan vanhan, hyvän kaverin viikonloppuna ekaa kertaa vuosien tauon jälkeen...
Kommentit (7)
tapaat nyt uudestaan toista kertaa?
muuten ohhoh noita päiväunelmia
Päädyin yh:ksi niin arki imee ajan niin ettei miehille jäisi konkreettisesti aikaakaan. Mulla on ihan oma second life korvien välissä kun kaikkea ehtii kuvitella vaipanvahdonkin aikana puhumattakaan muista rutiinijutuista. Kun sitten kuitenkin arkena monienkin miesten kanssa olen tekemisissä niin sitten käyn tollasia "pikaromansseja" korvien välissä ja sitä vaan mietin, että kun nyt todella tapaan konkreettisen miehen, niin toivon totisesti ettei mun mielikuvitusjutut tule sotkemaan realiteetteja.
Joka vastaantulijalle kun on niin helppo kuvitella jotain elämää ja jotkut niistä sit liippaa omaa jotenkin, mielikuvituksessa.
ap
Ootko vähän outo? Jospa nyt vaan tapaisit sen miehen ja kyselisit niitä neuvoja vasta muutaman kuukauden päästä.
konkreettisten ihmisten kanssa ja keskittyisit vaikka haaveilemaan unelmalomasta tms.
Tossahan kasaat älyttömästi paineita tapaamiseen, ja teki mies niin tai näin, aina tulet pettymään, kun hän ei vastaa haavekuviasi. Ota ihminen vastaan sellaisena kuin hän on.
Tossahan kasaat älyttömästi paineita tapaamiseen, ja teki mies niin tai näin, aina tulet pettymään, kun hän ei vastaa haavekuviasi. Ota ihminen vastaan sellaisena kuin hän on.
Lomista en osaa unelmoida, ja tän hetken unelmalomaa eli yksin kotona, tölsyn tuijottamista ilman aikataulua herkkuja mässyttäen toteutuu joka toinen viikonloppu jos vaan haluan.
Taitaa olla niin, että osaan unolmoida vaan sellasista asioista jotka on toodella kaukana omasta tän hetken elämästä. Mitähän muuta sellasta keksisin sit tilalle kun en saa mielikuvitella enää ihmisistä mitään...
Oon muuten saanut todella "mielenkiintoisia" vastauksia. Jos se oli jäänyt epäselväksi, niin pilke silmäkulmassa näitä fantasioitani mietiskelen ja sillä mielellä tämän tänne kirjotin :-)
ap
mutta jos kaipaat jotain neuvoja, pidä huoli siitä että osaat kertoa mistä on kyse selkeästi! Kai ymmärrät, kuinka epäloogiselta viestisi näyttää äkkiseltään luettuna? Tonkimalla sumeaa tekstiä siitä löytää seuraavan:
1) Menit naimisiin vaikka et rakastanut miestä - mutta hän rakasti sinua ja tuli hyvin toimeen lastesi sekä vanhempiesi kanssa.
2) Olit onnellinen - paitsi että kyllästyit siihen kun et rakastanut miestäsi joten jätit hänet. KORVIESI VÄLISSÄ. Sillä...
3) Sinulla on treffit toisen miehen kanssa ja unelmoit pettämisestä! Suunnittelet jättäväsi aviomiehesi vasta petettyäsi hänet ensin.
MITÄ NEUVOA OIKEIN ODOTAT??
Unelmoida saa, mutta järkeväkin saa olla...
Toki voit loukata miestäsi toisen kanssa, tehdäksesi jättämisestä oikein kipeän - jos sinusta tuntuu helpommalta tehdä jotain sellaista, mikä saisi miehenkin tahtomaan eroa. Eikö olisi kuitenkin kunniakasta kantaa nyt oma vastuu (valitsithan hänet kaikesta huolimatta elämänkumppaniksesi), ja puhua aviomiehelle suoraan erosta? Siis jos kunnia merkitsee sinulle jotain, jos arvostat riittävästi myös miehesi tunteita, ja jos haluat hoitaa asiat helpoimman kautta.
niin pitkällepä olet asiat mielessäsi jo kuvitellut! Nyt ennakkoajatukset metsään ja avoimin mielin kaveria tapaamaan ilman, että kehität siitä etukäteen mitään romanssia...