G: Kumpi teillä pihtaa
ja kuinka usein harrastatte seksiä ja miten siihen sitten lopulta päädytte? Onko aina vonkaamista vai löytyykö kuitenkin myös sellaisia hetkiä että molemmat haluavat? Millaisia tuntemuksia tilanne aiheuttaa sinussa?
Meillä minä (eli nainen) vonkaan ja mies antaa ehkä kahden viikon välein;=( Olen todella turhautunut ja kiukkuinen mutta tuntuu ettei tällaisen asian takia kannata luopua suhteesta. Tiedä sitten kannattaisiko.
Kommentit (4)
Mä haluasin nyt ainakin viikottain, jos ei ihan päivittäin. Jokatapauksessa useammin kuin mieheni. Meillä saattaa olla 3 viikkoakin väliä, ja se on jo tuskaa. Nykyään tuntuu että jos en tee aloitetta itse, niin saan olla kokonaan ilman, ja ei edes huvita enää niitä alotteita pahemmin tehdä, kun se kuitenkaan anna.
Joskus harvoin hän saattaa myös aloitteen tehdä, mutta liian harvoin.
Harrastamme seksiä vähintään joka toinen päivä, yleensä päivittäin!
Mies varmaan tekee aloitteen useammin, silittää, pussaa, pitää hyvänä...Seksi on loistavaa...ja ei, emme ole vastarakastuneita...yhdessä 5v ja lapsiakin.
Meillä mies pihtaa. Hellii ja koskettelee kyllä, mutta kunnon seksiä saan harvoin.
Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta, kaiholla muistelen niitä alkuaikojen kiihkeitä rakasteluja, joita oli usein.
Asiasta ollaan puhuttu, mies tekee tällä hetkellä paljon töitä (yrittäjä). Ja on väsynyt, uni maistuu. Seksiä on ehkä 2-3 kertaa kuussa?
Seksin määrä vaihtelee. Tällä hetkellä varmaan n. kerran viikossa. Mulla on SSRI-lääkitys, joka on vienyt haluja aika tehokkaasti, ja miehellä on rankka vaihe työssä, joten siksi kai hiljasempi vaihe.
Seksiin päädytään nykyään yleensä miehen alotteesta, mutta ei tuo mitään vonkaa. Tulee halailemaan, suutelemaan, hieromaan yms. ja asiat kehittyvät siitä, jos ovat kehittyäkseen.