Turkish Airlines
Kokemuksia?
Etsitään lentoja miehen kotimaahan ja tuo yhtiö lentää about 600-1000 ¿ halvemmalla kuin muut. Matkabudjetin kannalta siis varsin houkuttelevaa ;).
Kommentit (6)
Istanbulin kautta Kairoon oli suht. edulliset lennot, Czech Airlines on kai halvempi, mutta niin huonoja kokemuksia joka kerralta on olen ko. lentoyhtiötä käyttänyt, joten nyt olisi sitten löydettävä toinen.
...kokemuksia. Siistit koneet, hyvä palvelu ja hyvät yhteydet.
Kerran olin yksin matkassa vilkkaan ja matkaväsymyksestä riehaantuneen 2 v. pojan kanssa. Kävelimme käytävällä kun oli aivan mahdotonta istua penkissä, lentoemäntä näki vaikeutemme ja kysyi haluaisimmeko käydä ohjaamossa. Siellä sitten istuimme jonkun aikaa pienen miehen ihmetellessä nappuloita, kapteeni kyseli maistuisiko kahvi ja kaivoi laukustaan jonkun lelun lapselle. Tämä oli tietysti aivan ekstraa mutta kuitenkin!!!
Olen lentänyt jonkun kerran Istanbul-Helsinki väliä Thy:n lennoilla ja en löydä niista mitaan moitittavaa. Lennot olen aina ostanut Turkin päästä.
Mitä kautta te ostatte lennot Suomessa? Netin kautta tilaatte thy:n sivuilta vai miten?
Kerran katsoin sivuja ja hitaasti näytti sivut toimivan joten Suomesta en ole niitä lentoja ostanut.
İhan ehdottomasti suosittelen. Ei voisi olla parempaa palvelua ja ystavallisempaa henkilökuntaa (paitsi ehka İndian airlines). Kaytettiin itse viimeeksi 5.8 ku tultiin turkkiin ja kaytetaan taas paluulennolla2.9. ostettiin matka supersaverin kautta ja vertaa.fi sivuilta löytyy myös. Paljon oli myös muihin maihin menijöita samalla lennolla mm. İran, Saudi-Arabia ym arabimaihin. Maksettiin 336 + verot /hlö. Kun esim. halvin matkatoimistoista löytyny suora lento ois maksanu 520/hlö ja maksimiaika perilla ois ollu 3 vkoa...
Otetaan luultavimmin lennot tuolta :). Toimistoon soittelinkin jo jotain asiaa ja tosi ystävällinen palvelu oli siellä ainakin :).
Olemme käyttäneet thy:n lentoja useasti sen jälkeen kun aloittivat suorat lennot Hki-Ist. Ei niin mitään moitittavaa ole löytynyt ainakaan tähän mennessä! Ekan kerran lensimme kun vauvamme oli kolmen kuukauden ikäinen. LenToaikakin on mielestäni ihana, muistaakseni vajaa kolme ja puoli tuntia. Suosittelen!